• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

قطع ۱۰ ماهه ارتباط مخابراتی ۳۰ روستای اندیکا

  • کد خبر : 36513
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

سرقت ترانس برق دکل مخابراتی ‘رگ منار’ باعث شده تا ارتباط مخابراتی تلفن همراه ۳۰ روستای اندیکا بعد از گذشت حدود ۱۰ماه همچنان قطع باشد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکل مخابراتی ‘رگ منار’ارتباط ۳۰روستای امام زاده عبدالله از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکارا با جمعیتی حدود یک هزار نفر برقرار می کند که با سرقت […]

سرقت ترانس برق دکل مخابراتی ‘رگ منار’ باعث شده تا ارتباط مخابراتی تلفن همراه ۳۰ روستای اندیکا بعد از گذشت حدود ۱۰ماه همچنان قطع باشد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکل مخابراتی ‘رگ منار’ارتباط ۳۰روستای امام زاده عبدالله از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکارا با جمعیتی حدود یک هزار نفر برقرار می کند که با سرقت ترانس برق این دکل تاکنون مسئولان مخابرات نسبت به جایگزین کردن یکدستگاه ترانس اقدام نکرده و ارتباط تلفن همراه در این روستاها همچنان قطع است. این در حالی است که این روستاها بعضا حدود ۵۰کیلومتر با مرکز بخش و شهرستان فاصله دارند.

بخشدارمرکزی اندیکا ضمن تایید این مشکل گفت:مکاتبه های زیادی در این زمینه با اداره کل مخابرات استان خوزستان انجام شده اما در این زمینه اقدامی انجام نشده است. باقر اسماعیل زاده افزود: اگر حادثه ای در این روستاها اتفاق رخ دهد امکان ارتباط با مرکز بخش وجود ندارد و این روستاها فاقد تلفن ثابت هستند.

وی ادامه داد:با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی انتظار می رود اداره کل مخابرات خوزستان به انتظار ۱۰ماهه مردم این روستاها پایان دهد. سرپرست اداره مخابرات شهرستان اندیکا نیز در این زمینه گفت:علاوه بر ترانس برق دیگر تجهیزات این دکل مخابراتی نیز به سرقت رفته که در زمان حاضر تهیه این تجهیزات به ۲میلیارد ریال هزینه نیاز دارد. بهروز جهانبخشی افزود: در آمد ماهانه مخابرات در شهرستان اندیکا به اندازه ای نیست که بتواند این هزینه را متقبل شود چرا که حدود سه دکل مخابراتی دیگر در این شهرستان نیز این مشکل را دارند. وی گفت:تا زمانی که امنیت این ترانس ها تامین نشود مخابرات تمایلی به تجهیز این دکل ها ندارد. اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.