• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا خبر داد:
۱۲۵ کیلومتر راه اصلی و روستایی اندیکا مرمت شد

  • کد خبر : 36373
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کوروش دهنو رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا از مرمت ۱۲۵کیلومتر راههای اصلی و روستایی شهرستان اندیکا خبر داد. وی اظهار داشت: این اقدامات شامل ترمیم و ایمن سازی شانه ها،احداث کانل هدایت آب ،رگلاژ، تسطیح و خاکریزی بوده که با استفاده از تجهیزات داخلی راهداری از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کوروش دهنو رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا از مرمت ۱۲۵کیلومتر راههای اصلی و روستایی شهرستان اندیکا خبر داد. وی اظهار داشت: این اقدامات شامل ترمیم و ایمن سازی شانه ها،احداث کانل هدایت آب ،رگلاژ، تسطیح و خاکریزی بوده که با استفاده از تجهیزات داخلی راهداری از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری شروع و تا اواخر مهرماه به طول انجامید.

دهنو افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون حدود هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع عملیات لکه گیری آسفالت در این محورها انجام شد. رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اندیکا ادامه داد: حدود ۷۶۰ عدد علائم ایمنی نیز برای افزایش ضریب ایمنی جاده ها در محورهای اصلی این شهرستان نصب شد. وی گفت: حدود ۶۸کیلومتر ازاین آمار مربوط به روستاها و ۵۷کیلومتر دیگر در محورهای تاراز-اندیکا و اندیکا-ایذه انجام شده است. رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا افزود: سه تیم راهداری از آغاز فصل بارندگی تا پایان فصل زمستان در منطقه تاراز مستقر شده و در مواقع خاص به ویژه بارش برف کار بازگشایی این مسیر را انجام می دهند.

محور تاراز-اندیکا یکی از محورهای برفگیر و کوهستانی استان خوزستان است.در شهرستان اندیکا حدود۸۵۰کیلومتر راه وجود دارد که از این آمار ۱۶۳کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته،۱۸۷کیلومتر راه روستایی آسفالته و۵۰۰کیلومتر راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت وجود دارد که از این ۵۰۰کیلومتر ۳۲۰کیلومتر در حوزه راهداری و حدود ۱۸۰کیلومتر در حوزه امور عشایر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.