• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11787اخبار امروز : 1
4

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان:
ویسی بدون اطلاع اعضای باشگاه این اقدام را انجام داده است / در شرایطی که ما چالش‌های متعددی داریم نباید بر مشکلات مان بیفزاییم

  • کد خبر : 35333
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- عضو هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، گفت: در شرایطی که ما چالش‌های متعددی داریم و با مسائل مالی درگیر هستیم این اتفاق هم قوز بالاقوز است و این مورد را نمی‌پذیریم. عطاءالله بهادری، درمورد این که آیا در جلسه روز گذشته هیات مدیره در رابطه با عبدالله ویسی صحبت شد عنوان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- عضو هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، گفت: در شرایطی که ما چالش‌های متعددی داریم و با مسائل مالی درگیر هستیم این اتفاق هم قوز بالاقوز است و این مورد را نمی‌پذیریم.

عطاءالله بهادری، درمورد این که آیا در جلسه روز گذشته هیات مدیره در رابطه با عبدالله ویسی صحبت شد عنوان کرد: این جلسه قرار بود از قبل برگزار شود و ربطی به بحث استعفای ویسی نداشت. قرار شد با ویسی صحبت شود تا ببینیم چه مشکلی وجود دارد او بدون اطلاع اعضای باشگاه این اقدام را انجام داده است

وی درمورد این که آیا استعفایی در اختیار باشگاه قرار گرفته است عنوان کرد: خیر این مساله در رسانه‌ها مطرح شده است. قرار است با او دیدار کنیم تا بینیم چه اتفاقی افتاده است. بهمن روشنایی، بختیاری‌زاده و … هم از این موضوع بی‌اطلاع بودند. در شرایطی که ما چالش‌های متعددی داریم و با مسائل مالی درگیر هستیم این اتفاق هم قوز بالاقوز است و این مورد را نمی‌پذیریم. نباید خودمان به چالش‌هایمان بیافزاییم نمی‌دانم او به چه دلیلی این اقدام را کرده است.

عضو هیات مدیره نفت مسجدسلیمان درمورد این که آیا با استعفای ویسی مخالف هستند گفت: بله؛ او مربی بزرگی است و ما تصمیمی مبنی بر قطع همکاری نداریم.

بهادری در مورد این که آیا اعتقاد دارد در این شرایط ویسی باید خویشتن‌داری کند، گفت: قاعده همین است قبل از این که مطلبی رسانه‌ای شود باید این موضوع را با دوستان و آشنایان مطرح کرد و سپس اگر نتیجه‌ای نداد اقدامات بعدی را انجام داد. در شرایطی که ما چالش‌های متعددی داریم نباید بر مشکلات مان بیفزاییم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس سابقه ۶۰-۵۰ ساله و باشگاه‌هایی مثل ماشین‌سازی و تراکتورسازی با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی افزود: البته قبول دارم مشکلات زیادی داریم اما باید بپذیریم که کل فوتبال ایران با چالش‌های زیادی روبرو است باید سال‌ها بگذرد تا بتوانیم لیگ برتر را در فوتبال ایران مشاهده کنیم. کدام باشگاه حرفه‌ای است همه وابسته هستند و تیم‌ شخصی نداریم. باید الگوهایی مثل ترکیه را در نظر بگیریم و در این مسیر برویم و در ا ین شرایط مشکلات مان زیاد خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.