• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
4

کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برای دومین بار بر سکوی واحد نمونه صنعتی استان خوزستان قرار گرفت + تصاویر

  • کد خبر : 34822
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برای دومین بار بر سکوی واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  کارگران و مهندسین کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان دستمزد خدمات شبانه روزی خود را با دریافت لوح زرین و تندیس واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان گرفتند. این لوح […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برای دومین بار بر سکوی واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  کارگران و مهندسین کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان دستمزد خدمات شبانه روزی خود را با دریافت لوح زرین و تندیس واحد نمونه صنعتی در استان خوزستان گرفتند.
این لوح که به امضا استاندار خوزستان، مدیران کل شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان رسیده است طی همایشی که به منظور تجلیل از واحدهای صنعتی و کار آفرینان نمونه استان برگزار شده بود به مدیر عامل این کارخانه اهدا گردید.
قابل ذکر است احداث کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان در دشت ذیلایی با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اهداف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار و محقق شدن برنامه توسعه صنعت آلومینیوم کشور در اسفند ماه ۱۳۹۳کلنگ آن بر زمین نشانده شد و در دی ماه ۹۶فاز اول ان که تولید انواع پروفیل است رسماً به بهره برداری رسید. در صورت به میدان آمدن همت  مسئولان و جذب سرمایه گذار در جهت راه اندازی صنایع پایین دستی این صنعت اشتغال زا بدون شک بیش از پنج هزار فرصت شغلی می توان برای جوانان جویای کار این مرز و بوم فراهم نمود. مطابق برنامه توسعه و تکمیل فرایند زنجیره ای این کارخانه فاز دوم آن در یکی دوماه آینده آغاز خواهد گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.