• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

برگزاري کارگاه آموزشی و مانور چگونگی مقابله با سرقت اسناد در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان

  • کد خبر : 3389
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۶:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه یک روزه آموزشی و مانور چگونگی  مقابله با سرقت اسناد و اموال در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد . رییس اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این کارگاه یک روزه با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت نفت در سطح اقتصاد کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه یک روزه آموزشی و مانور چگونگی  مقابله با سرقت اسناد و اموال در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

رییس اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این کارگاه یک روزه با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت نفت در سطح اقتصاد کشور گفت : این مانور با هدف سنجش میزان و سرعت آمادگی عوامل حراست بمنظور برخورد با برخی افراد سودجو که قصد نفوذ و آسیب رسانی به صنعت حساس نفت را دارند برگزار می شود .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابوذر شجاعی برجویی با بیان اینکه سرقت یا تخریب اسناد واموال یکی از راههای دشمنان برای آسیب رسانی می باشد گفت : ضرورت دارد کلیه ی عوامل حراستی با آگاه بودن از وظیفه ی خطیری که برعهده دارند با راهها و ترفندهای مختلف و بعضاً جدیدی که توسط افراد سودجو خلق می شود آشنا شوند .

وی با عنوان اینکه سرقت حتی یک برگ سند و اوراق اداری حساس و طبقه بندی شده می تواند در انجام کارها خلل ایجاد کند افزود : لازم است عوامل و ارکان حراستی بعنوان چشم بینای یک سازمان تحرکات و ورود و خروج کلیه افراد بیگانه و خارج از سازمان را زیرنظر داشته باشند .

این مقام مسئول در حوزه ی امنیت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه دشمن  در لباس و چهره ی دوست و همکار هم می توانند ظاهر شوند افزود : باید با طبقه بندی و کدبندی مدارک و نگهداری آنها در اماکن مطمئن راههای دسترسی و سوء استفاده از این مدارک را برای فرصت طلبان مسدود کنیم .

وی با عنوان اینکه خوشبختانه امنیت اداری و کنترل اموال و اسناد و حفاظت از فناوری این شرکت در جایگاه بسیارمطلوبی قراردارد افزود : برگزاری چنین مانورهایی متضمن هوشیاری و سرعت عمل کارکنان برای مواجهه با موقعیت های احتمالی است تا از بروز ضرر و زیان به سازمان جلوگیری بعمل آید.

در خاتمه این سخنان مانور مقابله با سرقت اسناد و اموال بمنظور افزایش سطح دانش و سرعت عمل کارکنان اداری و عوامل حراستی در مواجهه با موارد احتمالی با نظارت و تذکرات کارشناسان مربوطه اجراء گردید .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. در شرکت نفت مسجدسلیمان هویت و شخصیت آدمها را به سرقت می برند اطلاعات هم بین خودتون رد و بدل میشه

  2. دروغ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.