• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 0
3

امام جمعه مسجدسليمان: ملت ما بايد هوشيار باشد

  • کد خبر : 3382
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های مورخ92/7/19 با اشاره به ماه ذیحجه و مناسبت های این ماه گفت: دهه مبارک ذیحجه دهه توحید، امامت و ارتباط چند میلیونی امت پیامبر در صحراهای مختلف سرزمین وحی خدا ست. در اين دهه مناسبت های مهمی داریم. اول […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های مورخ92/7/19 با اشاره به ماه ذیحجه و مناسبت های این ماه گفت: دهه مبارک ذیحجه دهه توحید، امامت و ارتباط چند میلیونی امت پیامبر در صحراهای مختلف سرزمین وحی خدا ست. در اين دهه مناسبت های مهمی داریم. اول این دهه روز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) بود. شهادت امام جواد (ع)، شهادت حضرت باقر العلوم (ع)،شهادت حضرت مسلم ابن عقیل، عید عرفه و عیدقربان نيز در اين دهه مي باشد. وي ادامه داد: عرفه یکی از اعیاد بزرگ مسلمین است. البته چون مصادف با روز شهادت مسلم ابن عقیل می باشد مردم عرفاً نگاه دیگری به این روز دارند در صورتی که روز عید عرفه و قربان را هم بايد تبریک گفت. لذا دعوت می کنم که سه شنبه روز عید عرفه همه با خانواده بیایند در مصلی از ساعت سه بعدازظهر تا اذان مغرب و عشاء و در ساعت هفت صبح روز چهارشنبه نماز عید قربان را در مصلی اقامه خواهیم نمود.

حجت السلام امینی در ادامه عنوان داشتند که در این دهه روزه، نمازهای خاص، اذکار، زیارت نامه ها وارد شده است. درست است که گرفتاری هایمان زیاد شده است اما یقیناً به این دعاها نیاز داریم. امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت حافظ گفتند: درود بر همه آن هايی که حافظ فرهنگ ایران هستند و یکی از این ها حافظ عزیز ما می باشد كه با دیوانش مثل خورشید در آسمان ادبیات ما می درخشد.

حجت السلام امینی در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ملت عزیز ما باید خیلی هوشیار باشند حوادث بسیار درهم تنیده شده است. شما در همین سفر هیئت دیپلماسی ما به کشور امریکا دیدید که امریکا در نقطه ضعف است لذا در پی دیپلماسی دوستی و رفاقت است. اما امریکا باید بداند که مسئول تحمیل جنگ هشت ساله به کشور ما بود. امریکا مسئول زدن موشک به شهرهای ما بود. امریکا هواپیمای مسافربری ما را درآسمان خلیج فارس سرنگون کرد و هموطنان ما را به شهادت رساند. امریکا ظالم و خونریز که من امیدوارم در سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار ملت ما با شعار مرگ بر امریکا بار دیگر مهر تائید بر این گفته امام راحل بزنند که فرمودند: ما تا ابد بانگ مرگ بر امریکا را در بام گیتی به اهتزاز در می آوریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مدیریت محترم سایت
    لطفا در صورتی که امکان داره بیوگرافی حاج امینی رو برامون بذار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.