• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

پیام تبریک دکتر اسماعیل جلیلی به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

  • کد خبر : 33417
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی صعود دوباره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور، دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی پیام تبریکی صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد. بسمه تعالی پیروزی غرور آفرین فوتبالیست های شایسته و صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به همه مسجدسلیمانی ها و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی صعود دوباره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر کشور، دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی پیام تبریکی صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی

پیروزی غرور آفرین فوتبالیست های شایسته و صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را به همه مسجدسلیمانی ها و خوزستانی ها و بختیاری های عزیز تبریک عرض می نمایم. تلاش، پشتکار و توانمندی مثال زدنی شما و دوستداران فوتبال به خصوص جوانان برومند باعث شد که بار دیگر نگاه ها به سوی این خطه از میهن عزیزمان جلب شود. امید است که این اتفاق میمون و مبارک آغازی دوباره و نقطه عطفی باشد بر رشد و تعالی مسجدسلیمان بزرگ.

تشکر خود را از هواداران با غیرت، بازیکنان، کادر فنی، مسئولین باشگاه نفت و همه کسانی که باعث خلق این پیروزی و صعود و شادی قلب مردم شدند صمیمانه ابراز می دارم. امیدوارم گام های بعدی با همت بلند و همدلی محکم تر و استوارتر برداشته شود تا ان شاالله این شادی مردم شایسته و قدردان استمرار یابد.
یاد و خاطر همه علاقمندان این تیم و فوتبال این خطه قهرمان پرور که در بین ما در این جشن پیروزی نیستند را گرامی می داریم.
همچنین صعود تیم نساجی مازندران را نیز به لیگ برتر به فوتبالیست های شایسته تیم نساجی و جامعه ورزشی مازندران تبریک عرض می نمایم.
” به امید پیروزی و شادی روز افزون مردم سرزمینم”

اسماعیل جلیلی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام
    از آقایان دکتر رضایی و دکتر جلیلی و همه مدیران و مسئولینی که خوشحال شدن مردم مسجدسلیمان برای آنها ارزش دارد استدعا میشود قبل از شروع لیگ نسبت به پشتیبانی مالی تیم نفت مسجدسلیمان اقدام کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.