• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 2
2

پیام تبریک علی عسگر ظاهری به مناسبت صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

  • کد خبر : 33367
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی صعود تیم نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر تبریک گفت.متن پیام بدین شرح می باشد: بسمه تعالی شهد شیرین قهرمانی لیگ‌دسته اول کشور و صعود شیران زاگرس به لیگ برتر فوتبال کشور،گوارای وجود مردمان غیرتمند شهر اولین ها و خوزستان قهرمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی صعود تیم نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر تبریک گفت.متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

شهد شیرین قهرمانی لیگ‌دسته اول کشور و صعود شیران زاگرس به لیگ برتر فوتبال کشور،گوارای وجود مردمان غیرتمند شهر اولین ها و خوزستان قهرمان باد. جوانان شایسته و غیرتمند تیم نفت مسجدسلیمان با تکیه بر غیرت،توانایی فردی،حمایت های مردمی و مسئولین افتخاری بزرگ آفریدند و بار دیگر نام “مسجدسلیمان” را در سراسر ایران عزیز طنین انداز کردند.

یقینا این لحظات شیرین و موفقیت بزرگ قبل از هر چیز محصول تلاش مجدانه بازیکنان،کادر فنی و مسئولین باشگاه است و لازم است به شکل شایسته ای این زحمات مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند. در طول مسابقات لیگ، به عنوان خادم مردم در کنار سایر مسئولین همه توان خود را برای پشتیبانی مناسب از این تیم بسیج کردیم و خوشحالیم امروز شاهد آن هستیم که این تلاش ها به ثمر نشسته است و تیم محبوب نفت به لیگ برتر صعود کرده است.

اینجانب بر خودم لازم میدانم ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان بخصوص اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم،این قهرمانی و صعود را به مردم ورزش دوست خوزستان قهرمان،ایل بزرگ‌بختیاری و مردم شایسته مسجدسلیمان  تهنیت گفته و ابراز امیدواری میکنم در سایه همکاری مناسب وزارت نفت،اداره کل ورزش و جوانان و مدیران شهرستان،شاهد حضور موفقیت آمیز این تیم در مسابقات لیگ برتر باشیم. سربلندی و موفقیت را برای همگان از خداوند متعال خواستارم

علی عسگر ظاهری

نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.