• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

پیام تشکر و قدردانی خانواده زنده یاد محمد عیدیوندی پیشکسوت ورزش خوزستان از حضور مردم در مراسم تشییع، تدفین و هفتمین روز

  • کد خبر : 32240
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

در پی درگذشت زنده یاد محمد عیدیوندی، پیشکسوت ورزش خوزستان و رییس اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان خانواده آن مرحوم طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع، تدفین و هفتمین روز تقدیر و تشکر کردند. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق… از متن […]

در پی درگذشت زنده یاد محمد عیدیوندی، پیشکسوت ورزش خوزستان و رییس اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان خانواده آن مرحوم طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع، تدفین و هفتمین روز تقدیر و تشکر کردند. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق…

از متن زیر بهتر ذهنم نشان ندارد/ شرمنده ام که ذوقم نای بیان ندارد

اینک که دست تقدیر بهار زندگی ما را به برگ ریز خزان بدل کرد و گل سر سبد حیات مان را به دیار باقی برد تا روح بلند کوهی از استقامت، دریایی از سخاوت، اقیانوسی از شجاعت، دنیایی از محبت، نمادی از غیرت، پهلوانی بی بدیل، پدر و برادری بی نظیر و مدیری بی ادعا ” پهلوان پیشکسوت مهندس محمد عیدوندی” به پرواز درآید و به ملکوت اعلی بپیوندد و همگان را در ماتم ابدی بنشاند، بزرگ مردی که زندگی سراسر نیکی و نکویی او به ما آموخت که محبت های بی منت و بی صدایش را سرمشق قرار دهیم.

غیرتمندی که این بار نیز با رفتنش همه را گرد هم آورد تا جویباری از لطف و رحمت را به روح خسته ما جریان دهند و حضور شان التیامی بر دل های غم دیده ی ما باشد.

به حکم ادب و حق شناسی و با عذرخواهی بابت عدم ذکر نام به دلیل امکان از قلم افتادن احدی از شما بزرگواران و شرمندگی ، از آحاد مردم شریف و بزرگوار، روحانیت معزز، خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران، دبیر محترم تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان پیشین و فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، شهرداران، اعضای محترم شورای شهرها و روستاها، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مدیران کل، روسا، وزرا، معاونین و کارکنان نهادها، سازمان ها، ارگان ها ،ادارات، دانشگاهها، صنعت عظیم نفت، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی، شرکت های دولتی و خصوصی، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگی، اموزشی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اصحاب رسانه، همه ی عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان، بستگان، همکاران و همسایگان از عشایر، روستاها، بخش ها و شهرهای شهرستان مسجدسلیمان، گلگیر، شهرستان های، هفتکل، اندیکا، و لالی دیگر شهرستان های استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سایر استان ها که از راه های دور و نزدیک در مراسم تشییع، تدفین، ترحیم آن عزیز سفر کرده شرکت نمودند یا با تماس تلفنی، ارسال متن تسلیت، نثار تاج گل و نوشتن بنر و پلاکارد قلب های مهربان شان را به روی اندوه مان گشودند، صمیمانه سپاسگزاریم. محبت و صفای شان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاها را نثارشان می کنیم. باشد که این زنجیر عشق و محبت هرگز نگسلد.

امیدواریم که خداوند متعال این بستر را فرآهم نماید که افتخار یابیم در ایامی به دور از رخت سیاه و نغمه ی عزا بر خوان شادی های آن عزیزان پاسخگوی عنایت و حسن توجه شان باشیم.

ایام به کام و همراهی تان مستدام…

از طرف کانون داغدار عیدی وندی (حاتمی)، عباسی راکی، مرادی، علی عیدی وندی و طایفه بزرگ موری

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.