• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
1

برگزاری تجمع مردمی و نماز وحدت در مسجد جامع نمره۱ + تصاویر

  • کد خبر : 31880
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسللامی، جمعی از مردم و مسئولین نماز وحدت ظهر و عصر در مسجد جامع نمره۱ برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی در این مراسم در سخنانی ضمن دعوت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسللامی، جمعی از مردم و مسئولین نماز وحدت ظهر و عصر در مسجد جامع نمره۱ برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی در این مراسم در سخنانی ضمن دعوت آحاد جامعه به آرامش، وحدت و همدلی گفت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و اجازه خودنمایی به دشمنان ایران نداد. وی ادامه داد: ما در فضایی داریم نفس می کشیم که جبهه های مختلف غرب و شرق دارند علیه نظام م قدس جمهوری اسلامی توطئه چینی می کنند. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما به مردممان افتخار می کنیم، باید به جامعه فرصت داد تا حرف شان را بزنند  اما  با فرهنگ سازی تفاوت اغتشاش و اعتراض را نیز برای آن ها تبیین کرد.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معترضین با آشوب گران حساب شان از هم جداست، اعتراض و انتقاد با شورش و تخریب اموال عمومی تفاوت دارد و همه ما روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان و ظیفه داریم از طرق مختلف این تفاوت ها را برای مردم تبیین گنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.