• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

با حضور علیرضا علاقبندیان :
مشعل کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان پس از ۶ ماه تعطیلی روشن شد

  • کد خبر : 31715
  • ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علیرضا علاقبندیان فرزند مرحوم حاج تقی علاقبندیان رییس هیئت مدیره و سهامدار اصلی کارخانه سیمان کارون در مسجدسلیمان مشعل این کارخانه پس از حدود ۶ ماه تعطیلی از امروز روشن و استارت آغاز به کار مجدد این کارخانه زده شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علیرضا علاقبندیان فرزند مرحوم حاج تقی علاقبندیان رییس هیئت مدیره و سهامدار اصلی کارخانه سیمان کارون در مسجدسلیمان مشعل این کارخانه پس از حدود ۶ ماه تعطیلی از امروز روشن و استارت آغاز به کار مجدد این کارخانه زده شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا علاقبندیان حدود یک هفته است که در مسجدسلیمان پیگیر حل مشکلات کارخانه سیمان می باشد که حضور مستقیم ایشان می تواند نویدی بر پایان مشکلات این کارخانه باشد.

 یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با حضور حاج علیرضا علاقبندیان و پیگیری های جدی ایشان همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مسجدسلیمان، فرماندار پیگیر شهرستان، شورای تامین و همچنین صبر، حوصله و تلاش کارگران و پرسنل کارخانه سیمان کارون بحمدالله مشکلات بیمه، گاز و… کارخانه پس از مدت ها برطرف و ایشان قول دادند با جدیت به مشکلات کارگران نیز رسیدگی کند…

اهالی رسانه آمادگی دارند در صورت صلاحدید در نشستی مطبوعاتی با مسئولین این کارخانه اقدامات انجام شده طی چند روز اخیر را منتشر و اطلاع رسانی نمایند. این انتظار را داریم حضور حاج علاقبندیان در منطقه تداوم و پیگیری مشکلات توسط ایشان هر از چندگاهی به صورت مستقیم صورت بگیرد تا انشالله پایانی باشد بر مشکلات عدیده این کارخانه….

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. انشاءالله با درایت  جناب آقای حاج علیرضا علاقبندیان و یاری مسؤلین ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم عج ، این مجموعه عظیم با ظرفیت تمام همواره موفق باشد وما قدردان این صنعتگران دلسوز بخش خصوصی باشیم .
    یا اباصالح المهدی 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.