• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

ادامه شکست ناپذیزی نفت مسجدسلیمان در بازی های خارج از خانه در پایان نیم فصل اول/ نفت مسجدسلیمان ۱ مس رفسنجان۱

  • کد خبر : 31522
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیم‌فصل اول لیگ دسته اول را بدون باخت در بازی‌های خارج از خانه به پایان رساند. در روز نخست از هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهداء رفسنجان برابر هم به میدان رفتند که تساوی یک بر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیم‌فصل اول لیگ دسته اول را بدون باخت در بازی‌های خارج از خانه به پایان رساند. در روز نخست از هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهداء رفسنجان برابر هم به میدان رفتند که تساوی یک بر یک حاصل تلاش بازیکنان دوتیم در پایان ۹۰ دقیقه بود.

نفت مسجدسلیمان با ترکیب متشکل از یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلاد خدایی‌اصل، بهرام احمدی، حسین دوستدار، حمید نعمتی، عباس عسکری، میلاد میداودی و پیمان میری برابر مس رفسنجان قرار گرفت و در شرایطی که نیمه نخست را با گل دقیقه۲۶ محمدحسین کریم‌زاده به میزبان واگذار کرده بود، این گل را در دقیقه ۷۵ توسط حمید نعمتی پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود و زردپوشان نفت تنها تیم لیگ دسته اول باشند که در بازی‌های خارج از خانه این فصل شکست نخورده‌اند.

شاگردان محمود فکری که از دو هفته قبل به‌عنوان قهرمان زودهنگام نیم‌فصل معرفی شده بودند، با ۳۸ امتیاز به کارشان در دور رفت پایان دادند. هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با رسیدن استراحت نیم‌فصل می‌توانند نسبت به جابه‌جایی بازیکن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ماشاالله بازهم مثل همیشه گل کاشتین دم همتون گرم که دل مردم مسجدسلیمان رو شاد کردین با این نتایج زیباتون درود بر شما درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.