• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

اعزام گروه های جهادی از قرارگاه رهروان ولایت مسجدسلیمان،لالی، اندیکا به مناطق زلزله زده کرمانشاه

  • کد خبر : 31359
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسئول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به تقسیم مناطق زلزله زده بین ارتش و سپاه در بازسازی این مناطق و با توجه به این که بنیاد مسکن بازسازی روستاهای زلزله زده را به قرارگاه خاتم الانبیا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسئول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به تقسیم مناطق زلزله زده بین ارتش و سپاه در بازسازی این مناطق و با توجه به این که بنیاد مسکن بازسازی روستاهای زلزله زده را به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) واگذار کرده این مهم با حضور جهادگران بسیجی استان های سراسر کشور به انجام خواهد رسید.

مصطفی روزبهی ادامه داد: در همین راستا و بر اساس برنامه ریزی انجام شده بین سپاه های استانی، بازسازی دوازده روستا به سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان واگذار شده است. وی افزود: به همین جهت قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان با اعلام آمادگی تیم شناسایی استان خوزستان جهت اسکان گروه های جهادی، گروه های جهادی خود را به این مناطق اعزام کرده است.

ایشان افزودند: عرصه های فعالیت در مناطق زلزله زده برای گروه های جهادی مشخص و به محض ورود به مناطق زلزله زده، شروع به بازسازی خواهند کرد، که مدت زمان حضور جهادگران در این مناطق در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ روزه می باشد. مسئول قرارگاه جهادی مسجدسلیمان،لالی،اندیکا در پایان از مسئولین محترم سپاه و شرکت نفت و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان جهت همکاری و اعزام گروه های جهادی تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.