• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11787اخبار امروز : 1
1

پیش بازی نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 31298
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مهم ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴ دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند. حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار: * نگاهی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مهم ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴ دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

* نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:

تیم فوتبال نساجی در هفته چهاردهم مسابقات در دیداری خارج از خانه با نتیجه دور از انتظار یک بر صفر مغلوب تیم ماشین سازی تبریز شد تا با این نتیجه فاصله امتیازاتش با تیم صدرنشین به هفت امتیاز برسد اماتیم نفت که این روزها خوب نتیجه می گیرد در خانه موفق شد با یک گل تیم اکسین البرز را شکست دهد، گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

* بررسی تقابل دو تیم در این دیدار:

تیم نساجی مازندران که در این فصل نیز یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بشمار می آید با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده است از تیم صدرنشین فاصله گرفته و با از دست دادن امتیازات حساس در دیدارهای گذشته حال خیل عظیمی از تیم ها را پشت سر خود می بیند که با فاصله ای اندک در تعقیبش هستند و همگی منتظر لغزش این تیم تا خود را تا رده دوم جدول بالا بکشند و بیشه پلنگ مازندران را به تصرف خود در آوردند! تیم نفت مسجد سلیمان نیز بی شک بخت نخست صعود به لیگ برتر بشمار می رود، این تیم آنقدر خوب کار کرده است که هیچ تیمی در خانه و خارج از خانه توان رویارویی با آن را ندارد و حریفان را یکی پس از دیگری از سد راه بر میدارد، در واقع می توان گفت شاگردان محمود فکری به حق در صدر جدول حضور دارند و گواه این مدعا نیز نتایج بسیار خوبی است که تا پایان هفته چهاردهم کسب کرده اند.

* مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم:

نفتی ها از چهارده دیدار گذشته ده پیروزی، سه تساوی و تنها یک شکست را بدست آورده اند و با ۳۳ امتیاز و اقتدار کامل در صدر جدول رده بندی حضور دارند. مازنی ها نیز هشت پیروزی، دو تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های بادران و برق جدید در مکان دوم جدول جای دارند.

طلایی پوشان مسجدسلیمانی تا بدین جای کار در مصاف با حریفان نوزده گل به ثمر رسانده اند و تنها شش گل دریافت کرده اند و یکی از بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارند، سرخ پوشان مازندرانی نیز در تقابل با رقبا هفده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند در حالیکه ده بار نیز توپ از خط دروازه شان عبور کرده است.

* کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت می کند اما تیم مهمان چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول می تواند فاصله امتیازات خود را با حریف صدرنشین به چهار امتیاز کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.