• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

قرارگاه جهادی مسجدسلیمان برای اعزام نیروی کمکی به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرد

  • کد خبر : 31080
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر در شب گذشته چندین استان کشور را لرزاند. گزارش های واصله حاکی از تلفات جانی و ویرانی های گسترده در مناطق مرزی کرمانشاه و بعضا ایلام می باشد. بیشتر خسارت ها و تلفات در شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصر شیرین، دالاهو، جوانرود، ازگله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر در شب گذشته چندین استان کشور را لرزاند. گزارش های واصله حاکی از تلفات جانی و ویرانی های گسترده در مناطق مرزی کرمانشاه و بعضا ایلام می باشد. بیشتر خسارت ها و تلفات در شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصر شیرین، دالاهو، جوانرود، ازگله و … در استان کرمانشاه می باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  مصطفی روزبهی مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت آمادگی این مجموعه را برای حضور در مناطق و امداد رسانی و سازندگی اعلام کرد.

روزبهی جهت مشارکت های مردمی چنین بیان کرد : در صورت فراهم شدن شرایط حضور و درخواست از محل حادثه اعزام نیروی داوطلب به مناطق شروع خواهد شد و افرادی که آمادگی اعزام به مناطق حادثه دیده و یا قصد کمک های مادی از جمله وجه نقد، لباس گرم، پتو، امکانات گرمایشی، مواد غذایی و … را دارند می توانند از طریق اپلیکیشن جهاد ثبت نام و اعلام نمایند تا در صورت لزوم در اسرع وقت با آن ها تماس گرفته شود.

آدرس اپلیکیشن جهاد :

🌎https://telegram.me/updaite_jahad

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.