• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
کل اخبار 11812اخبار امروز : 2
1

مدیریت اجرایی شهرداری مسجدسلیمان از جذب ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای سد تفریحی تمبی خبر داد.

  • کد خبر : 3001
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان منظری اظهار کرد: برای تکمیل سد تفریحی تمبی مسجدسلیمان 150 میلیون تومان اعتبار جذب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پورتال خبری شهرداری مسجد سلیمان احسان منظری افزود: این اعتبار پس از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احسان منظری اظهار کرد: برای تکمیل سد تفریحی تمبی مسجدسلیمان 150 میلیون تومان اعتبار جذب شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پورتال خبری شهرداری مسجد سلیمان احسان منظری افزود: این اعتبار پس از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان برای تکمیل سد تفریحی تمبی مسجدسلیمان جذب شده است.

 مدیریت اجرایی شهرداری مسجدسلیمان بیان کرد: این اعتبار را به منظور ایجاد نماز خانه، چایخانه، سکوهای اقامتی و تکمیل سد تفریحی تمبی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان جذب کرده‌ایم.

 منظزی خاطرنشان کرد: همچنین برای تکمیل پروژه تپه شهدای گمنام و فاز اول پارک ورودی شهر هماهنگی با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و سلطانی رئیس اداره مطبوع در مسجدسلیمان انجام شده که قرار شد مبلغ 100 میلیون تومان نیز برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

 وی بیان کرد: همچنین مبلغ 70 میلیون تومان برای احداث نمازخانه، بوفه و سرویس بهداشتی نیز از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان تخصیص یافت.

 منظری تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت پروژه‌های اشاره شده از سوی شهرداری در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان قرار خواهد گرفت و کار عمرانی و احداث بنا در سال 92 آغاز می‌شود.

 وی در ادامه  از ساماندهی مشاغل مزاحم خبر داد که زمینی به وسعت 7 هکتار در  جاده مالکریم تسطیع شده و در آینده نزدیک فاز اول آن با انتقال مصالح فروشی ها شروع خواهد گردید همچنین از تملک زمین در خیابان شخ مندنی جهت استفاده و انتقال نمایشگاه های اتومبیل خبر داد که با رفع تصرف متصرفین از سوی اجرائیات شهرداری انجام می پذیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. همچنین از تملک زمین در خیابان شخ مندنی جهت استفاده و انتقال نمایشگاه های اتومبیل خبر داد که با رفع تصرف متصرفین از سوی اجرائیات شهرداری انجام می پذیرد.

    بهتر بود این زمین برای نمایشگاه اتومبیل در منطقه اطراف دانشگاه آزاد یا شهرک صنعتی در نظر گرفته میشد چرا که نزدیک تر به دو شهر اندیکا و لالی و همچنین سر مسیر مسجدسلیمان به شوشتر و اهواز می بود و رونق بهتری می یافت. چون خیلی ها از لالی و اندیکا برای خرید و فروش ماشین به مسجدسلیمان می آیند. اما اون منطقه شیخ مندنی بدلیل به اصطلاح پرت بودن، زیاد مورد استقبال مردم و نمایشگاه داران قرار نخواهد گرفت و همکاری نخواهند کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.