• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

مسجدسلیمان بر بام کونگ فو خوزستان ایستاد + تصاویر

  • کد خبر : 29710
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسابقات انتخابی «کونگ فو توآ» استان خوزستان به مناسبت هفته دولت که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسجدسلیمان جریان داشت، با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف پایان یافت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید محمد غفارنژاد مسئول روابط عمومی هئیت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسابقات انتخابی «کونگ فو توآ» استان خوزستان به مناسبت هفته دولت که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسجدسلیمان جریان داشت، با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف پایان یافت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سید محمد غفارنژاد مسئول روابط عمومی هئیت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مسجدسلیماندر گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات کونگ فو توآ انتخابی استان خوزستان روز جمعه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشوری با حضور پنج تیم از پنج شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، اندیمشک، دزفول، باغملک در سالن ورزشی شهید بهزادنیا مسجدسلیمان برگزار شد.

در پایان این مسابقات که در رده سنی جوانان انجام گردید تیم های مسجدسلیمان به مقام قهرمانی، تیم اندیمشک به مقام نایب قهرمانی و تیم شوشتر به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کردند.

در رده بزرگسالان این مسابقات مقام اول این مسابقات به مسجدسلیمان رسید و تیم اندیمشک به مقام نائب قهرمانی و تیم های شوشتر و باغملک مشترکن به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کردند. در پایان در رده سنی جوانان سیاوش شمسی مولا از اندیمشک و بهداد باورصاد از مسجدسلیمان به عنوان مبارزه برتر شناخته شدند.

آرش مرادی، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات هیات کونگ فو توآ استان خوزستان و همچمین تیم های شرکت کننده در این مسابقات از زحمات شبانه روزی جناب آقای عبدالرضا صالحی جهت حمایت و برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این مسابقات که با حضور صالحی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان همراه بود طی سخنانی از زحمات هیات کونگ فو توآ شهرستان مسجدسلیمان و هیات استان تقدیر به عمل آورده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با تشکر فراوان از تمام عوامل برگزاری مسابقات اقای سید آرش مرادی رییس هییت کونگ فو مسجدسلیمان و آقای سید محمد غفارنژاد مسئول روابط عمومی هییت کونگ فو شهرستان مسجدسلیمان

  2. با ارزو موفقیت برای کونگ فو کاران مسجدسلیمان، قهرمانان این مسابقات عازم مسابقات کشوری به میزبانی کردستان هستند. با تشکر از استاد آرش مرادی ریئس پرتلاش هییت کونگ فو مسجدسلیمان و کادر پر تلاش ایشون 

  3. با تشکر از سید محمد غفارنژاد مسئول روابط عمومی هیئت کونگ فو وهنرهای رزمی مسجدسلیمان

  4. کسب نشان نقره ابوذر چراغی و دعوت وی به اردوی تیم ملی کونگ فو جمهوری اسلامی ایران از برکات همین مسابقات و این مزبانی ها هستش…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.