• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

به مناسبت هفته دولت
نشست مطبوعاتی فرماندار مسجدسلیمان با اهالی رسانه شهرستان + تصاویر

  • کد خبر : 29545
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته دولت نشست خبری علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گوروئی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:قبل از هرچیز باید از نمایندگان محترم مردم در مجلس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت هفته دولت نشست خبری علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گوروئی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:قبل از هرچیز باید از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل رای اعتماد بالایی که به کابینه دولت دادند تشکر و قدردانی نمایم. این پیام مهمی دارد و نشان می دهد علاوه بر تقویت وحدت ملی، علیرغم همه اختلاف سلیقه ها به دنبال اتحاد و همبستگی هستیم و مجموعه نظام نیز مصمم است در مسیر توسعه؛ عمران و آبادانی و دفاع از کیان کشور گام بردارد.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: این وحدت مد نظر همه ی گروه‌های سیاسی است و می‌تواند به پیشبرد برنامه‌های دولت کمک کند.

رییس شورای تامین مسجدسلیمان ادامه داد: اعتماد بالایی که مردم به دولت کردند خصوصا در مسجدسلیمان؛ بار مسئولیت دولت را افزایش داد. این را همه مسئولین استانی و کشوری می دانند و آن ها نیز قول دادند نسبت مردم مسجدسلیمان توجه ویژه ی داشته باشند…

گوروئی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بخش اعظمی از موفقیت های دولت حاصل تلاش دلسوزانه اهالی رسانه شهرستان بوده است. رسانه ها در مسیر خدمت به مردم تلاش بسیار خوبی داشته اند که جا دارد ازهمه عزیزان کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: اولویت ما همچنان حل مشکل بیکاری در شهرستان است و در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی شده است. در صنایع سنگین؛ صنایع پایین دستی؛ حمایت از بنگاههای زود بازده؛ آبی کردن اراضی کشاورزی؛ استفاده از ظرفیت های خالی مثل تانک سازی و …. اقدامات بسیار موثری انجام شده است… وی گفت:

در بحث اشتغال در صنعت پتروشیمی همه تلاش مان این است فاز اول تا پایان سال آینده افتتاح شود و در کنار آن در بحث پتروپالایش نیز پیگیری های خوبی انجام شده است و کلنگ آن به زودی بر زمین زده خواهد داده شد. همچنین در بحث آلومینیوم تولید آزمایشی عملا شروع شده است و به محض طی فرایند آزمایشی مرحله نهایی و آغاز به کار رسمی کارخانه آغار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در بحث آلومینیوم راه اندازی صنایع پایین دستی آن است که می تواند برای شهر ما مشکل گشا باشد چرا که میزان اشتغالزایی صنایع پایین دستی خیلی بیشتر از خود شتغالزایی خود کارخانه است.

در بحث اراضی کشاورزی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است اما مشکل این است که در گذشته هیچ کار مطالعاتی انجام نشده بود.

گوروئی در ارتباط با اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان گفت: در این ارتباز در سه محور در حال کار کردن هستیم. که تنها در منطقه کلگه ده هزار نفر منتفع می شوند. وی ادامه داد: تا الان حدود ۲۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح و ۱۰۰ کیلومتری دیگرباقس مانده است.

امسال در مناطق کلگه، هشت بنگله، شهرک ولیعصر که حدودا ۳۰ کیلومتر را در بر می گیرد اصلاح شبکه خواهیم داشت و می‌ماند ۷۰ کیلومتر دیگر که به صورت پراکنده در مناطق مختلف شهر باقی می ماند. وی در ارتباط با بهداشت و درمان نیز اظهار کرد: مجوز بیمارستان قدیمی ۲۲ بهمن کلگه با تلاش های بی وقفه مهندس ظاهری دریافت شده است. در حال انجام مطالعات آن آغاز شده است. همچنین ساختمان ام آر آی در حال نهایی و راه اندازی است که شهرستان های اطراف نیز از آن بهره مند و انشالله شاهد احیاء مجدد منطقه کلگه خواهیم بود. همچنین بیمارستان نفت با یک اعتبار خیلی خوب در حال انجام است. دستگاه سی تی اسکن نیزتوسط نماینده محترم در حال پیگیری است.

فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان نیز گفت: خوشبختانه با همکاری امیر قربانی مشکلات فرودگاه مسجدسلیمان برطرف شده است و هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و ارتش در در ارتباط با نحوه بهره‌برداری مشترک به امضا خواهد رسید…

مهندس گورویی در پایان سخنان خود گفت: بی شک در همه این موفقیت ها نقش حجت الاسلام  امینی امام جمعه محترم، مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی, استاندار محترم خوزستان، مردم شریف مسجدسلیمان و اهالی رسانه غیرقابل انکار است که از همه این عزیزان که به دنبال تعالی و ارتقاء مسجدسلیمان هستند تشکر و سپاسگزاری می نمایم…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.