• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 2
0

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 92-93 حوزه المهدی (عج) شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 2940
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

مراسمات افتتاح حوزه های علمیه از این پس در تمام حوزه های علمیه استان خوزستان برگزار خواهد شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: این مراسم در سالن اجتماعات حوزه المهدی (عج) شهر مسجدسلیمان و با حضور حجت السلام والمسلمین حاجتی مدیرحوزه های علمیه استان خوزستان و امام جمعه موقت شهر اهواز، امامان جمعه و […]

مراسمات افتتاح حوزه های علمیه از این پس در تمام حوزه های علمیه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: این مراسم در سالن اجتماعات حوزه المهدی (عج) شهر مسجدسلیمان و با حضور حجت السلام والمسلمین حاجتی مدیرحوزه های علمیه استان خوزستان و امام جمعه موقت شهر اهواز، امامان جمعه و مدیران حوزه های علمیه شهرستان های مسجدسلیمان و ایذه و همچنین فرمانداران این دو شهرستان و مدیران ادارات و ارگان های شهرستان مسجدسلیمان و طلاب این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام والمسلمین حاجتی طی گفتگويی با ما عنوان داشتند: امروز برنامه افتتاحیه یکی از حوزه های علمیه موفق ما در سطح استان خوزستان بود و ادامه داد: مراسمات افتتاح حوزه های علمیه از این پس در تمام حوزه های علمیه در نقطه به نقطه استان خوزستان برگزار خواهد شد. حاجتي گفت: افتخار آمیزاست بگويم امروز حوزه علمیه مسجدسلیمان جزء چهار پنج حوزه علمیه کشورمی باشد. که این افتخار بسیاربزرگی است. ايشان فرمودند: حوزه علمیه استان خوزستان تحت زعامت و ریاست و اشراف شورای حوزه علمیه و ریاست حضرت آیت الله جزایری نماینده محترم ولی فقیه با حدود قریب پنجاه حوزه علمیه جایگاه بسیار مهمی ميان حوزه های علمیه کشور دارد. رييس حوزه هاي علميه استان خوزستان ادامه داد:

بیش از چهار هزار طلبه به حمدالله درحوزه های علمیه ما مشغول تحصیل و درس آموزی هستند. امیدواریم که با دعای خیر مردم این سربازان مخلص امام زمان موفق شوند که تکلیف خودشان را در تحصیل ،تهذیب و خود سازی ، هر چه بیشتر آشنائی با معارف اسلامی و بعد هم انشاالله ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت عصمت و طهارت را انشاالله ایفا کنند….

حجت السلام والمسلمین حاجتی در پاسخ به سؤال ما که برای سال اولی های حوزه های علمیه چه پیامی دارید گفتند: مراسم افتتاحه سال تحصیلی 92-93 که مدیران و مسئولین محترم مدارس ما در حال برقراری آن هستند هم یک جنبه آن برای طلاب عزیزی است که در پایه های بالاتر مشغول تحصیل هستند و به ویزه برای طلاب جدیدالاورودی که بحمدلله امسال به صورت وافر و به صورت چشمگیری پذیرای آن ها در سطح حوزه های علمیه استان خوزستان بودیم. این عزیزان را سفارش می کنم به همت بیشتر برای علم آموزی در تحصیل و همت فراوان برای خودسازی. انشاالله خودشان را آماده کنند که سربازان خوبی برای امام زمان علیه سلام باشند.

وي گفت: به تعبیر بلند مقام معظم رهبری امام مسلمین امام خامنه ای سربازان خوب و سنگرداران خوبی برای نظام اسلامی باشند که امروز نظام اسلامی سنگردار اهل بیت عصمت و طهارت در سطح جهان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. همه چیز رو به اسم حاجتی ربط بدید ببینیم چی میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.