• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم / میداودی دیر به تیم اضافه شد

  • کد خبر : 29343
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان صبای قم با انگیزه و دوندگی بسیار تیم ما را اذیت کردند و بازیکنان نفت نتوانستند کارآیی خود را به خوبی به نمایش بگذارند. محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت مسجدسلیمان افزود: این بازی برای ما بسیار سخت بود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان صبای قم با انگیزه و دوندگی بسیار تیم ما را اذیت کردند و بازیکنان نفت نتوانستند کارآیی خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت مسجدسلیمان افزود: این بازی برای ما بسیار سخت بود و پیش بینی می کردیم که با توجه به جوان بودن تیم صبای قم، این تیم می توانند مشکل ساز شوند. وی با بیان این که حاصل ما از این دیدار سه امتیازی بود که به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در بازی های آینده نیز بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم و به موفقیت دست پیدا کنیم. سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این که تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: تا پایان لیگ اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد، اما تیم نفت مسجدسلیمان این توانایی را دارد که بتواند در صدر قرار گرفته و در نهایت بتوانیم یکی از تیم های صعودکننده باشیم.

وی در رابطه با میلاد میداودی نیز اظهار داشت: این بازیکن کمی دیر به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شده و می خواهیم این بازیکن را به تدریج به تیم اضافه کنیم و عجله ای برای این موضوع نداریم تا این بازیکن آسیب نبیند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.