• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

لزوم ورود هرچه سریع تر مسئولان ارشد به معضل بزرگ نفت مسجدسلیمان/ نفت مسجدسلیمان در یک قدمی خطر بزرگ

  • کد خبر : 29278
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فدراسیون فوتبال از شرکت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درادامه مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشورجلوگیری می کند. نفت مسجدسلیمان در یک قدمی خطر بزرگ فدراسیون فوتبال فقط مجوز بازی اول تیم نفت مسجدسلیمان را صادر کرد و ادامه حضور این تیم در مسابقات را منوط به پرداخت بدهی و جلب رضایت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فدراسیون فوتبال از شرکت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درادامه مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشورجلوگیری می کند.

نفت مسجدسلیمان در یک قدمی خطر بزرگ
فدراسیون فوتبال فقط مجوز بازی اول تیم نفت مسجدسلیمان را صادر کرد و ادامه حضور این تیم در مسابقات را منوط به پرداخت بدهی و جلب رضایت شاکیان اعلام کرد و در صورت عدم پرداخت بدهی این تیم از ادامه مسابقات کنارگذاشته می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بدهی های فوق که بجا مانده از فصل حضور در لیگ برترکشور در سال۹۳ می باشند به بازیکنان و کادر فنی وقت پرداخت نشده و طلبکاران با شکایت به فدراسیون فوتبال ایران و فیفاباعث صدورحکم محرومیت این تیم شده اند.
با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان از تیم های پرتماشاگر فوتبال کشور بوده و از طرفی شرایط فرهنگی واجتماعی خاص شهرستان مسجدسلیمان و وجود ذخایر عظیم نفت وگاز در منطقه انتظار می رود مسئولین محترم با درک حساسیت و اهمیت موضوع در اسرع وقت دخالت نموده واز بروز فاجعه ناگوار برای ورزش مسجدسلیمان واستان خوزستان جلوگیری نمایند.
این تیم درحال حاضر تنها دلخوشی ورزشی یک شهر بوده و وجود آن باعث ایجاد شور و نشاط ودلگرمی اهالی شهرمحروم مسجدسلیمان می باشد.
با عنایت به جمیع موارد فوق هرگونه تعلل و تاخیر در حل مشکل فوق و عدم جلب رضایت شاکیان ،منجر به اجرای حکم محرومیت نفت مسجدسلیمان از ادامه مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان خواهد شد که انتظار می رود مسئولان ارشد استان بویژه استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس به این معضل بزرگ هرچه زودتر حل گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام.در صورت امکان حسابی باز شود و از دوستداران تیم در خواست کمک مالی کنند.مطمئنا سریعتر از تصمیمات مسئولیت فعلی پاسخ می دهد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.