• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

پیش بازی نفت مسجدسلیمان – ماشین سازی تبریز

  • کد خبر : 29201
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چهارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۲۰:۳۰ دو تیم نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم می روند. حال بررسی وضعیت دو تیم پیش از این دیدار: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که محمود فکری هدایت آن را بر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در چهارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۲۰:۳۰ دو تیم نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم می روند. حال بررسی وضعیت دو تیم پیش از این دیدار: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که محمود فکری هدایت آن را بر عهده دارد فردا در اولین گام به مصاف تیم تازه سقوط کرده به لیگ دسته اول یعنی ماشین سازی می رود، نفتی ها که چند فصلی است در رقابت‌های لیگ یک حضور دارند همواره بدنبال کسب جایگاهی آبرومندانه در جدول رده بندی مسابقات بوده اند و نشان داده اند که بدنبال بلند پروازی نیستند، آنها در فصل نقل و انتقالات و تا به این لحظه موفق شده اند با عباس یحیی بیگی، سعید غلامی، حمید نعمتی، بهرام احمدی، احمد حجتی، سجاد عبدویی، مرتضی رنجبر، مجید ایوبی و میلاد میداوودی به توافق برسند و در مقابل سعید خردمند، مجتبی بیژن، حسین رسولی، میلاد شیخی سلیمانی و اکبر آفاق را نیز از دست داده اند. تیم ماشین سازی نیز پس از یک فصل حضور در لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد تا برای بار دیگر رسول خطیبی سرمربیگری این تیم را بر عهده بگیرد، آن ها که استارتی دیر هنگام برای حضور در مسابقات داشته اند در فصل نقل و انتقالات کم فروغ ظاهر شده اند و تنها موفق به جذب امیر مهدی قریشی و اکبر آفاق شده اند! در حالی که حسین ابراهیمی، محمد امین حاج محمدی، هادی کاخا، ادسون هنریکه، پیام صادقیان، عزیز ابراهیموف و بهمن کامل از این تیم جدا شده اند.

نکته جالب توجه در این دیدار تقابل اکبر آفاق بازیکن تیم ماشین سازی با هم تیمی های سابقش در تیم نفت مسجدسلیمان است و در صورتی که در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد به دنبال اثبات توانایی های خود در زمین مسابقه خواهد بود. از طرفی تقابل محمود فکری و رسول خطیبی به عنوان سرمربیان دو تیم نیز در نوع خود می تواند جالب توجه باشد، بازیکنانی که سال ها پیش در لیگ برتر و با تیم های مختلف رو در روی هم قرار می گرفتند حال باید در کسوت مربیگری به مصاف هم بروند.

این بازی که آخرین دیدار هفته نخست رقابت ها محسوب می شود به دلیل گرمای هوا در ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می شود و قضاوت آن نیز بر عهده روح ا… شریفی است.

دی اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.