• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

رييس روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان:
دستگاه ام آر آی وارد مسجدسلیمان شد/ این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ام آر آی در کشور است + تصاویر

  • کد خبر : 29125
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از پیگیری های فراوان دستگاه ام آر آی وارد مسجدسلیمان شد. مرتضی اکبری رییس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تایید این خبر گفت: این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاههایی ست که در حال حاضر در کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از پیگیری های فراوان دستگاه ام آر آی وارد مسجدسلیمان شد. مرتضی اکبری رییس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تایید این خبر گفت: این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاههایی ست که در حال حاضر در کشور و یا به نوعی در دنیا وجود دارد و قیمت تقریبی آن حدود ۷ الی ۸ میلیارد تومان می باشد. اکبری ادامه داد: حوالی ساعت ۴ صبح امروز اولین تریلر حاوی قطعات این دستگاه وارد مسجدسلیمان و حدوداً ساعت ۱۱ صبح امروز مگنت اصلی دستگاه با ۴ متر ارتفاع و ۵ تن وزن وارد مسجدسلیمان و تا زمان آماده شدن ساختمان اصلی در ساختمان اداری بیمارستان سابق ۲۲ بهمن قرار داده شده است.

رییس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ادامه داد: در حال حاضر نصابین در حال آماده سازی ساختمان هستند و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند. وی گفت: کار نصب و آماده سازی ساختمان دستگاه ام آری ای حدود یک و نیم الی دو ماه به طول خواهد انجامید و پس از آن علاوه بر شهروندان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل از دیگر شهرها نیز به خاطر ویژگی خاص این دستگاه قطعاً مراجعات خواهیم داشت و همین مسئله باعث توریست درمانی شهرستان نیز خواهد شد. اکبری ادامه داد: از ویژگی های بارز این دستگاه این است که محدودیت وزن ندارد و تا وزن ۲۰۰ کیلو به راحتی می تواند از این دستگاه استفاده کند.

مرتضی اکبری در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از تلاش همه مسئولین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم اما انصافاً از نقش جناب مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که مجدانه پیگیر اختصاص این دستگاه در سطح کلان بودند نمی توان به سادگی گذاشت که در همین جا از ایشان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم… وی ابراز امیدواری کرد  با راه اندازی دستگاه ام آر آی بخش عظیمی از مراجعات بیماران به شهرهای اطراف نیز کاسته و همین مسئله باعث خواهد شد خطرات بسیاری از جمله خطرات جاده ای نیز کاهش یابد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. درود بر همه کسانی که تلاش کردند این مهم محقق شود خصوصا حاج عسکر ظاهری

  2. درود جناب ظاهری ممنون از تلاش ها و پیگیری های تان. این قدم اول برای احیاء منطقه ۲۲ بهمن است خدا خیرتان بدهد انشالله با راه اندازی بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن دل مردم منطقه را بیش از پیش شاد کنید.

  3. درود بر مسئولین شبکه بهداشت و نماینده پرتلاش بالخره یکی از وعده ها محقق شد این را به فال نیک می گیریم . دمتون گرم

  4. خدا رو شکر لااقل با این دستگاه ماجرای پزشک قلابی از بین میرود

  5. بله خب جای تشکر هم دارد،!یادم میاید وقتی شهید آرش بارانی در بحبوبه انتخابات سال ۶۷ به علت نداشتن کپسول اکسیژن شهید شد ونماینده وکاندیدای آنزمان پشت سرهم به مراسمش آمدندوغصه خوردند و وعده دادند که چه میکنیم..اما عزیزان باورکنید این راه خوبی نیست که اگرکسی نماینده شد فقط باید از ایشان انتظار داشت پس خواست و اراده خودمان کجاست؟بیشتر مشکلات ما همینجا و درشهر قابل حل هستند و متاسفانه اختلافات سلیقه ای و قومی و برخی نفوذ دیدگاههای منفی در مردم شهر باعث شده که دیگر بصورت تعاون و شراکتی کاری انجام نگیرد..یادآوری میکنم لوله کشی های گاز محلاتمان که فقط با همراهی اهالی هرمحله انجام شدو همینطور کارهای دیگر …گتوند مردم شهر خودشان آسفالت کوچه هایشان را عهده دارشدند..ماهم میتوانیم به شرط خواستن .به جوانان دانشجو و علما واهل فن شهر هم پیشنهاد میدهم خودشان را کنار نکشند باید گروهی به درد و درمان شهر فکر کنند و طرح ونظری با آینده اندیشی ارائه دهند ..چطور میشود نماینده ای که مثلا فقه خوانده از بهداشت و کشاورزی سخن بگوید خب پشتوانه اش حتما گروهی در پس ماجراست که به ایشان خط بدهند ولی ما چرا نباید ؟؟میدانم گذشته تاریخ است شاید کسی ببیند و انتشاردهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.