• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 11790اخبار امروز : 2
2

نماز جمعه باید فساد ستیز و و ظلم ستیز باشد/ مردم اجازه نمی دهند یک دزد و متخلف پشت سر طایفه سنگر بگیرد/قوه قضائیه باید انقلابی و با شجاعت با متخلفان برخورد کند

  • کد خبر : 28978
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-حجت الاسلام امینی تاکید کرد: به همه طوایف و تیره های خوش نام ایل مان می گویم که دزدها و متخلفان را از طایفه تان بیرون کنید.حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز پنج مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-حجت الاسلام امینی تاکید کرد: به همه طوایف و تیره های خوش نام ایل مان می گویم که دزدها و متخلفان را از طایفه تان بیرون کنید.حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز پنج مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور گفت:در مناطقی که نماز جمعه های پرشور تری دارند فساد و حرام خواری کمتراست و نماز جمعه باید فساد ستیز و و ظلم ستیز باشد.این اجتماع آنقدر مهم است که حضرت علی (ع)۲۵ سال تمام نماز جمعه ها را پشت سر خلفای وقت نماز می خواندند.

وی با اشاره تخلفات برخی افراد و دستگیری مفسدین گفت:اینها از بی تقوایی است .این که می بینیم در مسجدسلیمان,لالی و اندیکا هم سال هاست پیشرفتی صورت نگرفته و حرکت رو به جلویی نداشته ایم آب بی تقوایی برخی خواص  است .
حجت الاسلام امینی ادامه داد:گاهی می بینیم یک  فرد متخلف را می خواهند برکنار کنند اما کار نیمه کاره می ماند.وقتی جامعه در میدان نباشد فرد متخلف هم نمی رود و می بینیم که متخلف می ماند و رجزخوانی می کند و کسی هم نمی تواند دستگیرش کند.
وی تاکید کرد:اگر قوه قضائیه انقلابی و با شجاعت برخورد کند و پیام نماز جمعه ها و مردم ظلم ستیز که چند میلیون جوان بیکار دارند را بدرستی بشنود و با این مفسدین متخلف برخورد کند نمی توانند اینگونه در مقابل قوه قضائیه هم بایستند.
نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان یادآور شد:در برخی ادوار شورای شهر هنوز دو ماه  مانده به پایان دوره شان میروند و دیگر کار نمی کنند. همین است که یک چنین مسئول یا عضو شورایی نمی تواند درست انتخاب کند یک فرد متخلفی را انتخاب می کنند و وقتی هم دیگر مسئولین بالایی می خواهند آن را عزل کنند اراده ندارند و فرد متخلف هم رجز خوانی می کند.
امینی تاکید کرد:خوشبختانه  مردم اجازه نمی دهند یک دزد و متخلف پشت سر طایفه سنگر بگیرد,به همه طوایف و تیره های خوش نام ایل مان می گویم که دزدها و متخلفان را از طایفه تان بیرون کنید و دزد اصلا بختیاری نیست.
وی با تاکید براینکه تریبون نماز جمعه از مبارزه با ظلم و فساد خسته نمی شود افزود:کسانی که در فضای مجازی از دزدها تعریف می کنند همان  افراد وابسته به خودشان هستند.بروید ببینید پیمانکاری ها به چه کسانی داده اند.خوشبختانه تمام طوایف ما مصمم هستند برای مقابله با فسادی که در ایل مان شکل گرفته چراکه در برخی ادوار درست رای نداده ایم.
حجت الاسلام امینی با اشاره به سالروز شهادت حضرت شاهچراغ و روز تجلیل از امامزادگان گفت: امامزادگان هفت شهیدان یک نمونه از عشق و علاقه مردمان ما به خاندان اهل بیت است و  امیدوارم سرمایه ای داشته باشیم تا  بتوانیم با توسعه این امامزاده در منطقه مان آنرا بازتاب جهانی بدهیم و بهره کافی را از وجود مبارک آنها برده باشیم.
حجت الاسلام امینی با اشاره به خیانت ها و دغل بازی های استکبار و آمریکا در تاریخ ایران عنوان داشت:رهبر انقلاب علیرغم اینکه به مذاکرات خوشبین نبودند اما اجازه دادند دولت مذاکره کند تا اتحاد ملی مان حفظ شود و الان هم می بینیم بعد از چند سال که از مذاکرات هسته ای گذشته برخی ها می خواهند رهبری را مسئول مذاکرات کنند در حالی که چنین حرفی درست نیست.
وی افزود:دولت محترم از روی خیرخواهی این مذاکرات را انجام دادند اما اگر رهبری با انجام مذاکره مخالفت می کرد امروز تریبون ها و قلم ها میگفتند که رهبری اجازه نداد تا مشکل بیکاری جوانان را با مذاکره حل کنند.
وی ادامه داد:مردم ما از تجربه برجام هوشیارند و  دولتمردان باید زودتر آمادگی پیدا کنند در مقابل این تحریم ها و توطئه هایی که در پیش است ایستادگی کنند و وقت آن رسیده تا گفتمان ملی مان همان شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی باشد.
امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد:تجربه شیرین برجام این بود که بار دیگر فهمیدیم آمریکا قابل اعتماد نیست و باید روابط مان را با دوستان مان قوی تر کنیم  و بیش از پیش با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان مردم و سرمایه های داخلی مشکلات کشور را حل کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد:انتظار داریم دولت در کابینه جدید با انتخاب وزرای انقلابی تر,فساد ستیز تر,جوان و کارآمدتر و مردمی تر حول حول محور اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با جدیت تمام  به بیانات رهبری گوش داده و عمل کنند.

آسماری نیوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.