• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرماندار شهرستان لالی خبر داد:
تخصیص۲۴میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و ماده ۱۸۰ به ادارات شهرستان لالی

  • کد خبر : 28568
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لالی بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی حوزه نفت و ماده ۱۸۰ به ادارات و حوزه های مختلف در لالی تخصیص داده شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از  لالی نیوز فرماندار لالی ضمن اشاره به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان لالی بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی حوزه نفت و ماده ۱۸۰ به ادارات و حوزه های مختلف در لالی تخصیص داده شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از  لالی نیوز فرماندار لالی ضمن اشاره به برگزاری شورای برنامه ریزی شهرستان از تخصیص اعتبارات مورد نیاز ادارات شهرستان خبر داده و تصریح کرد: مدیران ادارات مکلف شده اند تا جهت جذب هر چه سریع تر این اعتبارات از طریق توافق نامه های مربوطه با ادارات کل اقدامات لازم را انجام دهند.

گودرز ترکی زاده اظهار داشت: اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه های آب شهر و روستا،بهسازی جاده ها، حوزه کشاورزی،عمران شهری،آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت و درمان و گردشگری بوده است. وی همچنین در بیان جزئیات این تخصیص اعتبار عنوان کرد: ۵ میلیارد تومان در حوزه راه سازی و نگهداری جاده ها،بیش از ۵ میلیارد تومان در حوزه آب شرب شهر و روستا،۱۲۰ میلیون تومان جهت ساماندهی یادمان شهدای گمنام، ۸۰۰ میلیون تومان جهت ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه و تعمیر و تجهیز دیگر مدارس شهرستان ، ۶۰ میلیون تومان جهت رفع مشکلات گیرنده های دیجیتال صدا و سیما از مهم ترین حوزه هایی بود که به آن ها اعتبار تخصیص داده شد.

فرماندار لالی در ادامه اعلام کرد: اعتبار تملک دارایی امسال ۱۴ میلیارد و ۹۱۳ میلیون و ماده ۱۸۰ هم ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که در مقایسه با سال قبل افزایش دو برابری و ۱۰۰ درصدی را نشان می دهد  که این اعتبارات علاوه بر موارد ذکر شده در سایر دستگاه های اجرایی، اداری و فرهنگی شهرستان تخصیص داده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.