• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11775اخبار امروز : 1
1

محمود فكري در گفتگو با سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:
برگزاری دو بازی تدارکاتی در اردوی تهران/ بازیکنان خوبی را جذب کردیم اما هنوز دو جای خالی داریم / محبویت نفت فراتر از مسجدسلیمان است و بختیاری های سراسر کشور و گاهاً خارج از کشور مشتاقانه آخرین وضعیت این تیم را پیگیری می کنند

  • کد خبر : 28457
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از برگزاری دو بازی تدارکاتی در اردوی تهران خبر داد. فکری در ارتباط با اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: اردوی تهران در تاریخ ۱۱ تیرماه در تهران آغاز و به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از برگزاری دو بازی تدارکاتی در اردوی تهران خبر داد. فکری در ارتباط با اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: اردوی تهران در تاریخ ۱۱ تیرماه در تهران آغاز و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: دوازدهم و هفدهم تیرماه دو بازی تدارکاتی به ترتیب با تیم های پیکان و تراکتورسازی برگزار خواهیم کرد و در حال رایزنی هستیم تا با یکی دیگر از تیم ها نیز یک بازی تدارکاتی دیگر برگزار نماییم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: پس از آن به مسجدسلیمان خواهیم آمد و به احتمال زیاد چند بازی تدارکاتی در اهواز برگزار خواهیم کرد تا انشالله با آمادگی کامل فصل جدید رقابت ها را آغاز نماییم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فکری در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با روند آماده سازی تیم گفت: از روند آماده سازی تیم رضایت دارم و بحمدالله مشکل خاصی وجود ندارد. وی در ارتباط با نفرات اضافه شده به تیم گفت: بازیکنان خوبی را جذب کردیم اما هنوز یکی دو جای خالی داریم و در صورتی که بازیکنان مد نظرمان در پست هایی که احتیاج داریم پیدا شوند نسبت به جذب آن ها قطعاً اقدام خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: یکی از فاکتورهای اصلی برای موفقیت هر تیمی حضور و حمایت هواداران است که خوشبختانه مسجدسلیمان بهترین مردمان و بهترین هواداران را دارد وی گفت: محبویت نفت فراتر از مسجدسلیمان است و بختیاری های سراسر کشور و گاهاً خارج از کشور مشتاقانه آخرین وضعیت این تیم را پیگیری می کنند که امیدوارم با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی سال خوبی برای این تیم پرطرفدار رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.