• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

در جلسه شورای آموزش و پرورش لالی
در آینده نزدیک نسبت به کمبود فضاهای فیزیکی مدارس شهر اقدامات مناسبی انجام خواهد شد

  • کد خبر : 28212
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لالی با محوریت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین پروژه مهر مدارس برگزار شد. در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت ایام تعطیلات مدارس برای دانش آموزان اظهار داشت: ۲۴ محل جهت اوقات فراغت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لالی با محوریت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین پروژه مهر مدارس برگزار شد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت ایام تعطیلات مدارس برای دانش آموزان اظهار داشت: ۲۴ محل جهت اوقات فراغت در شهر و روستا پیش بینی و به مدارس ابلاغ شده که اولیا می توانند با مراجعه به این پایگاه ها نسبت به ثبت نام فرزندان خود در رشته های مختلف اقدام کنند.

مصطفی فاریابی تاکید کرد: در خصوص پروژه مهر قصد بازبینی در فضاهای آموزشی سطح شهر را داریم و انشالله در آینده نزدیک نسبت به رفع مشکلات کمبود فضاهای فیزیکی شهر اقدامات مناسبی انجام خواهد شد.

گودرز ترکی زاده  فرماندار شهرستان لالی در این جلسه از کلیه روسای ادارات درخواست کرد که نهایت همکاری را در تمامی زمینه ها با آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند تا با بهبود کیفی امور شاهد ارتقای سطح آموزشی شهرستان باشیم.

لالی نیوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.