• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
0

شهردار مسجدسلیمان: اجرای طرح پاکسازی و نظافت عمومی در مسجدسلیمان با مشارکت مردم

  • کد خبر : 2816
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

طرح پاکسازی و نظافت عمومی صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه در سطح شهر نفت خیز مسجدسلیمان اجرا می شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: شهردار مسجدسلیمان از برگزاری طرح پاکسازی و نظافت عمومی در سطح این شهر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پیمان مولایی اظهار کرد: همزمان با شهرهای سراسر خوزستان، […]

طرح پاکسازی و نظافت عمومی صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه در سطح شهر نفت خیز مسجدسلیمان اجرا می شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: شهردار مسجدسلیمان از برگزاری طرح پاکسازی و نظافت عمومی در سطح این شهر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پیمان مولایی اظهار کرد: همزمان با شهرهای سراسر خوزستان، طرح پاکسازی و نظافت عمومی در مسجدسلیمان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح پاکسازی و نظافت عمومی صبح روز چهارشنبه سوم مهرماه در سطح شهر نفت خیز مسجدسلیمان اجرا می شود. شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: تمام مسئولان شهرداری به همراه کارگران نظافت شهر در روز چهارشنبه سوم مهرماه در طرح نظافت عمومی شهر شرکت و همراه با دیگر شهروندان و مسئولان شهری اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها نظافت عمومی و پاکسازی است ولی باید تمام شهروندان هر روز خود را سوم مهرماه بدانند و برای نظافت شهر به کمک شهرداری بیایند. ملایی به برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر روز نظافت عمومی اشاره کرد و اظهار کرد: سرویس‌های اتوبوس واحد شهرداری جهت جابجا کردن پرسنل ادارات در سطح شهر برای شرکت در طرح نظافت عمومی آمادگی کامل دارند.

شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: ماشین آلات عمرانی شهرداری نیز در روز چهارشنبه سوم مهر ماه اقدام به جمع آوری نخاله‌های‌‌ رها شده در کنار کارگاه‌های ساختمانی سطح شهر می‌کنند. وی اظهارامیدواری کرد این مرحله از طرح نظافت عمومی بهتر از گذشته در شهر مسجدسلیمان برگزار شود و مردم هم مشارکت بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. کاش مسولین هم هرروز نه ماهی یک بار را سوم مهر بدانند وبا مردم همراه و همدل بدانند و مردم انها را کنار خود ببینند

  2. سلام ملایی جان دیدی دوان نیوردی تا 3 مهر هم برو شرکت تا ببینی چه خبره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.