• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:
منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای آبزالو عرب خواستار پیگیری مسئولین برای حل مشکلات این روستا شد + تصاویر

  • کد خبر : 28033
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین کلانتری منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای آبزالو عرب در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از مسئولین خواست تا توجه ویژه ای به این روستا داشته باشند. وی گفت: جاده دسترسی به این روستا به دلیل خاکی بودن در زمستان مشکلات عدیده ای را برای اهالی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین کلانتری منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای آبزالو عرب در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از مسئولین خواست تا توجه ویژه ای به این روستا داشته باشند. وی گفت: جاده دسترسی به این روستا به دلیل خاکی بودن در زمستان مشکلات عدیده ای را برای اهالی این منطقه به وجود می آورد به نوعی که گاهاً تردد در این منطقه غیر ممکن می شود.

عضو شورای روستای آبزالو عرب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از وضعیت روشنایی این منطقه گفت: از اداره برق گلایه مندیم. کابل های بزق در این روستا حدود ۴۰سال است که تعویض نشده است به همین دلیل با اولین بارندگی در زمستان و یا بادهای تابستانی اهالی روستا با قطعی های مکرر برق مواجه می شوند. همچنین علیرغم درخواست های مکرر پایه های برق روشنایی ندارند… ایشان همچنین از عدم گاز کشی به این روستا گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این موضاعات شد…

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات معلولین در شهرستان مسجدسلیمان گفت: متاسفانه آن گونه که باید به مشکلات معلولین توجه نشده است. بنده خودم یکی از معلولین هستم. پیشنهادات بنده به شرح ذیل است:

۱_ مسیر نابینایان: استفاده از کفپوش سیاردار که عمق هر شیار ۵ میلی متر و فاصله بین دو شیار ۲سانتی متر باشد و حداقل عرض کفپوش حدود ۴۰سانتی متر به رنگ زرد و در اماکن عمومی باشد.

۲_ سطح شیب دار: کم ترین شیب ممکن که ۸درصد باشد و پهنای آن یک متر و دو طرف آن نرده باشد.

۳_ خود پردازها: قابل دسترسی برای معلولین ویلچری باشد و مجهز به بر جسته نگار برای معلولین نابینا باشد .

۴_ در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان آسانسور وجود ندارد که معلولین جسمی اکثرا به این دلیل قادر به ادامه تحصیل نیستند.

۵- شرکت هایی همانند پتروشیمی و آلومینیوم کاوه از معلولین در جهت اشتغال حمایت نمی کنند. که امیدوارم در این رابطه چاره اندیشی شود.

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای آبزالو عرب در پایان با تقدیر از علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان به روستای ما آمدند و از نزدیک مشکلات ما را دیدند و دستوراتی نیز داده اند که در حال پیگیری ست. وی همچنین از مهندس فردیپور و خراسانی بخشداران فعلی و سابق عنبر تقدیر کرد و گفت: مهندس فردیپور بخشدار فعلی و مهندس خراسانی بخشدار سابق تلاش های خوبی برای حل مشکلات منطقه ما داشته اند اما مشکلات ما باید در سطح بالاتری پیگیری و مرتفع شود که انشالله هر چه سریع تر شاهد حل مشکلات این منطقه باشیم.

لازم به ذکر است روستای آبزالو عرب در بخش عنبر و در ۵ کیلومتری پل بزرگ لالی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس حسین کلانتری که همچنان پیگیر مشکلات روستا هستن 
    انشالله که هر چه زود تر مشکلات روستا حل شوند 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.