• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
2

با شروع دهه اکرام ایتام منتخبین شورای جدید شهر مسجدسلیمان میهمان کمیته امام خمینی(ره) بودند

  • کد خبر : 27974
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با شروع دهه اکرام ایتام منتخبین شورای جدید شهر مسجدسلیمان میهمان کمیته امام خمینی(ره) بودند. پژمان منصورنیا رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با اعلام این خبر گفت: از حرکت خیرخواهانه و زیبای اعضای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با شروع دهه اکرام ایتام منتخبین شورای جدید شهر مسجدسلیمان میهمان کمیته امام خمینی(ره) بودند. پژمان منصورنیا رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با اعلام این خبر گفت: از حرکت خیرخواهانه و زیبای اعضای محترم شورای شهر جدید شهرستان تشکر می کنم. وی ادامه داد: امروز شورای جدید شهرستان مسجدسلیمان با شروع دهه اکرام ایتام با حضور در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان مسجدسلیمان اقدام به شرکت در طرح حمایت از ایتام شهرستان نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد. وی با بیان این که ماه رمضان بهترین زمان برای تمرین انفاق، بخشش و اکرام ایتام است گفت: طرح های اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می کند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان طرح «اکرام ایتام» مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند و طرح «محسنین» مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یک دیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.