• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 27816
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان ماه نزول و بهار قرآن برنامه های ویژه ای برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان ماه نزول و بهار قرآن برنامه های ویژه ای برای استقبال از این ماه عزیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعزام مبلغ به مساجد و هیئت های مذهبی، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی، برگزاری تفسیر قرآن، جزء خوانی قرآن کریم در ۳۰ مسجد و هیئت های مذهبی، برگزاری محفل انس با قرآن، پخش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم از سیمای خوستان از جمله برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

قندعلی در ادامه تصریح کرد: حمایت از مراسم ملی و مذهبی از جمله میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم عزاداری در شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع) و شرکت هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.