• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
2

پیش بازی نفت مسجدسلیمان – ملوان بندر انزلی

  • کد خبر : 27479
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری به هفته پایانی خود نزدیک شده است و فردا شاهد بازی های حساسی خواهیم بود، تلاش تیم ها برای صعود در بالا و بقا در پایین جدول، در یکی از این دیدارها که می تواند جذاب و تماشایی نیز باشد تیم مدعی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری به هفته پایانی خود نزدیک شده است و فردا شاهد بازی های حساسی خواهیم بود، تلاش تیم ها برای صعود در بالا و بقا در پایین جدول، در یکی از این دیدارها که می تواند جذاب و تماشایی نیز باشد تیم مدعی ملوان بندر انزلی در خانه تیم نفت مسجدسلیمان به میدان می رود تا شانس های اندک خود را برای صعود و بازگشت دوباره به لیگ برتر مقابل این تیم جستجو کند.

 بررسی آمار و عملکرد دو تیم تا بدین جای کار:

تیم نفت مسجدسلیمان که تا هفته گذشته خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کرد با تساوی ارزشمندی که مقابل تیم مس کرمان آن هم در زمین حریف به دست آورد موفق شد حکم بقای خود در لیگ دسته اول را امضاء کند، تیم ملوان بندر انزلی نیز در خانه با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل تیم خونه به خونه بابل متوقف شد، تساوی تلخی که کار شاگردان مایلی کهن را برای صعود دشوار کرد.

نفتی ها در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند البته با تفاضل گل کم تر نسبت به تیم راه آهن، ملوانان نیز با ۵۷ امتیاز و با تفاضل گل کم تر نسبت به تیم گل گهر سیرجان در رده چهارم جدول حضور دارند.

با گذشت سی و سه هفته از بازی های لیگ دسته اول در فصل جاری طلایی پوشان مسجدسلیمانی از مجموع دیدارهایی که برگزار کرده اند هفت پیروزی، پانزده تساوی و یازده شکست را به دست آورده اند و پس از تیم مس کرمان که با شانزده تساوی رکوردار کسب بیشترین تعداد مساوی است در رده دوم جای دارند، قوهای سپید انزلی نیز پانزده پیروزی، دوازده تساوی و شش شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

نکته جالب در خصوص دو تیم بر خلاف جایگاه شان در جدول رده بندی عملکرد خطوط حمله آن ها می باشد، نفتی ها در مجموع بازی هایی که در این فصل انجام داده اند ۳۲ گل به ثمر رسانده اند در حالی که تیم چهارم جدول یعنی ملوان در مقایسه با این تیم تنها یک گل بیشتر به ثمر رسانده است! اگر چه در بحث دفاع آمار تیم شمالی نسبتاً بهتر بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.