• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موفقیت ورزشکاران این شرکت را تبریک گفت

  • کد خبر : 2685
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی موفقیت ورزشکاران این شرکت  در رقابت های مختلف تبریک گفت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در پیام مهندس ابراهیم پیرامون خطاب به ورزشکاران تیم های نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی موفقیت ورزشکاران این شرکت  در رقابت های مختلف تبریک گفت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در پیام مهندس ابراهیم پیرامون خطاب به ورزشکاران تیم های نفت مسجدسلیمان آمده است:

«در روزهای با برکت دهه کرامت و سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع) شاهد کسب مقامهای ارزنده و درخشش ورزشکاران رشته های مختلف این شرکت در رقابت های متعدد و معتبر بوده ایم.  آنچه حاصل رنج و زحمت و تحمل مدام است، موفقیت و سربلندیست و آنکس که به نفع جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هزینه می کند، ثمره اش عنایت پروردگار است که با هیچ قیمتی نمی توان آنرا بدست آورد. این افتخار آفرینی ها با درخشش فرزندان عزیز ما در رشته ی وزنه برداری شروع شد و با قهرمانی تیم کاراته بانوان و آقایان در رقابتهای استانی و متعاقب آن حضور مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی درمیان مدعیان سرشناس این عرصه ادامه یافت.

تیم های جودو و تنیس خاکی فرزندان کارکنان نیز با کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای شرکتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب و همچنین موفقیت کسب شده توسط تیم های والیبال و بسکتبال و دعوت دو تن از کشتی گیران نوجوان به تیم ملی و مفتخر شدن آنها به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورمان شور و هیجان خاصی به ورزش دوستان بخشید. اين موفقيت هاي ارزشمند و افتخار آفرینی  كه به فضل الهي   با تلاش، پشتكار و غيرت مثال زدني  ورزشكاران، مربيان  و سرپرستان و دست اندر كاران بخش ورزش به دست آمد، موجي از شادابي و شور و شعف  را در بين ورزشکاران و ورزش دوستان بوجود آورد. اینجانب به سهم خود کسب این موفقیت ها را تبریک گفته و  تداوم اين توفيقات از خداوند متعال مسئولت می نمایم.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.