• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

اهدای مدال طلای مسابقات کشوری به مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 26082
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شناگر مسجدسلیمانی و قهرمان مسابقات کشوری و بین المللی شنا و نجات غریق ، مدال طلای مسابقات کشوری خود را به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اهداء کرد . به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ساسان کریمی شناگر ملی پوش مسجدسلیمانی که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شناگر مسجدسلیمانی و قهرمان مسابقات کشوری و بین المللی شنا و نجات غریق ، مدال طلای مسابقات کشوری خود را به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اهداء کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ساسان کریمی شناگر ملی پوش مسجدسلیمانی که در مسابقات مختلف مدال و مقام های ارزنده ای را بدست آورده با حضور در دفتر کار مهندس ناصری آخرین مدال طلای خود را که در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی مجارستان طی روزهای گذشته در تهران کسب کرده بود به وی اهداء کرد .

وي هدف از این اقدام را ارج نهادن به زحمات و خدمات ارزشمندی دانست که طی 4 ماه اخیر و در مدت زمان پذیرش مسئولیت مهندس ناصری در سمت مدیرعاملی این شرکت در زمینه ورزش ، مشارکت ها ، عمل به مسئولیت های اجتماعی و تعریف و اجرای چندین پروژه مختلف عمرانی و عام المنفعه به جامعه ی ورزش و شهروندان این شهرستان ارائه گردیده است.

IMG_20170205_172143

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    و درود بر همه همشهریهای عزیز و فهیم و با غیرت 
    جناب آقای ساسان کریمی به نظر بنده شما با این حرکت کار بزرگی را انجام دادید . و به قول( فرماندارعزیز و فعال شهرمان  فضای همدلی موجود ) در شهرمان را تایید کردید و نشان دادید دارای روح بزرگی هستید و انشالله با این کار شما اگر رشته های باریک و نازکی از خدایی ناکرده کینه و بدی بین مسوولین شهری هست که انشالله نیست را پاره کرده و باعث تحرک و نزدیکی بیشتر مسولین ادارات و شرکتها و نخبگان و سرمایه داران به هم شده و بشود گره ایی ازمشکلات عمران و اشتغال شهرمان برداشته شود انشالله.
    همینجا از نماینده فعال و محترم  و مسوولین و نخبگان و سرمایه داران شهرمان تقاصا داریم از پتانسیل عظیم آب پشت سدهای منطقه جهت شیلات و کشاورزی هرچه سریعتر استفاده شود تا با تولید و خرید و فروش و…. در نهایت باعث آبادانی منطقه مسجدسلیمان بزرگ بشویم . انشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.