• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

هدايت يزدي:
با بهروز مکوندی صحبت کردیم اما او تمایلی به همکاری با مجموعه نفت نداشت

  • کد خبر : 25960
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به سپردن هدایت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان به محمود فکری، گفت: او سابقه کار در لیگ یک و شناخت نسبت به آن را دارد. هدایت یزدی در خصوص سپردن هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به محمود فکری، اظهار کرد: با جمع‌بندی کمیته فنی به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به سپردن هدایت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان به محمود فکری، گفت: او سابقه کار در لیگ یک و شناخت نسبت به آن را دارد. هدایت یزدی در خصوص سپردن هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به محمود فکری، اظهار کرد: با جمع‌بندی کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که با فرزاد حافظی قطع همکاری کنیم و هدایت تیم را به محمود فکری بسپاریم.

وی درباره علت کنار گذاشتن حافظی نیز گفت: نتایج ضعیف به دست آمده چه در دیدارهای خانگی و چه در بازي های خارج از خانه، علت قطع همکاری با حافظی بود.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در خصوص انتخاب فکری نیز گفت: چند گزینه مدنظر ما بود که در این راستا با بهروز مکوندی هم صحبت کردیم که او تمایلی به همکاری با مجموعه نفت نداشت. همچنین با اکبر میثاقیان صحبت‌هایی داشتیم که او نیز چنین نظری داشت. ما با فکری که سابقه کار در لیگ یک را داشت و در تیم نساجی قائم‌شهر نیز مربیگری کرده بود و شناخت کافی را از این لیگ داشت، مذاکره کردیم و درنهایت شب گذشته (شنبه) با او به توافق رسیدیم.

وی بیان کرد:‌ فکری کارش را از امروز (یکشنبه) آغاز کرد و جلسه معارفه او نیز انجام شد و همراه با تیم برای بازی، به رفسنجان می‌رود.

یزدی در خصوص تغییرات بسیار در کادر فنی تیم فوتبال نفت ‌مسجدسلیمان، عنوان کرد: این تغییرات در راستای نتیجه‌گیری تیم است و انتظار داریم هواداران مانند گذشته از تیم حمایت کنند، چرا که تیم متعلق به خودشان است. بالاخره براساس شرایط و نتایج، مجموعه دست به یکسری تغییرات می‌زند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا اول فصل با بهروز مکوندی صحبت نکردی.؟؟.جناب آقای یزدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.