• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از دانشگاه پیام نور +تصاوير

  • کد خبر : 25530
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس قباد ناصری مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به همراه تنی چند از معاونین و مسئولین اين شركت از دانشگاه پيام نور مسجدسليمان بازديد كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان در این دیدار حجت السلام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس قباد ناصری مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به همراه تنی چند از معاونین و مسئولین اين شركت از دانشگاه پيام نور مسجدسليمان بازديد كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان در این دیدار حجت السلام ظاهری رئيس دانشگاه پيام نور، ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه با ارائه گزارش عملکرد خواستار تعامل و همکاری متقابل بین دانشگاه و شركت بهره برداری  نفت و گاز در زمینه های مختلف فرهنگی و عمرانی شد.

مهندس ناصری نيز  در سخناني با ابراز خرسندی از فعالیت های دانشگاه پیام نور، ضمن شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولین بخش های مختلف، در جهت تسریع و تقویت طرح های زیباسازی و عمرانی دانشگاه قول مساعد داد. در پایان این دیدار مدیر عامل وهیئت همراه از بخش هایی از دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

img_0018img_0029 img_0020 img_0025

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.