• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
3

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری یکی از سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر توسط پلیس مسجدسلیمان

  • کد خبر : 25425
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یکی از فروشندان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر، با توجه به لزوم برخورد با فروشندگان مواد افیونی، شناسایی و دستگیری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یکی از فروشندان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر، با توجه به لزوم برخورد با فروشندگان مواد افیونی، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با استفاده از فنون خاص پلیسی موفق به شناسایی یکی از سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان شدند.

وی ادامه داد: مامورین این پلیس پس از شناسایی پاتوق این فرد با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و این سوداگر مرگ را بیرون از پاتوق خود در حالی که سوار بر موتور سیکلت قصد فروش مواد مخدر را داشت در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده دستگیر و از وی مقدار یک کیلو و 170 گرم تریاک،80گرم حشیش و10 گرم شیره تریاک کشف و نامبرده را جهت بررسی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستور قضائی خاطر نشان ساخت: شایسته است شهروندان گرامی در دوست یابی فرزندان خود دخیل و از مراودات آن ها با افراد بزه کار ممانعت نموده و هر نوع خبر خرید و فروش مواد مخدر و یا حضور سوداگرانی که محلی را برای خود پاتوق نموده اند را سریعاً با پلیس 110 در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درودبرکارآگاه حسینی وخادمان ناجا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.