• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

خدا حافظی امام جمعه موقت شهرستان لالی

  • کد خبر : 25166
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

امام جمعه موقت شهرستان لالی در پیامی  کناره گیری خود از جایگاه امام جمعه موقت لالی را اعلام کرد. حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری در پیامی که به صورت عمومی منتشر کرد ضمن اعلام خداحافظی از تریبون نماز جمعه در پیامی برای مردم شهرستان لالی عنوان داشت : بسم الله الرحمن الرحیم توفیق خدمتگزاری […]

امام جمعه موقت شهرستان لالی در پیامی  کناره گیری خود از جایگاه امام جمعه موقت لالی را اعلام کرد. حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری در پیامی که به صورت عمومی منتشر کرد ضمن اعلام خداحافظی از تریبون نماز جمعه در پیامی برای مردم شهرستان لالی عنوان داشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

توفیق خدمتگزاری قریب به ١٠سال به مردم نجیب و بااصالت شهرستان لالی قطعاازمواهب الهی به اینجانب بوده که همواره خداوندمنان رازین منت سپاسگزارم و سجده شکر به درگاهش می سایم.

ضمن شکرگزاری به درگاه ذات اقدس الهی؛ صمیمانه ترین مراتب سپاس خود را خاضعانه و خالصانه به پیشگاه شمامردم فهیم و ولایی تقدیم می کنم که اگر محبت و الطاف سرشارشما به برادرتان نبود؛قطعا تحمل مشکلات ؛نقایص و کاستی ها بر ما سخت بود.

علی رغم گریزان بودنم ازپذیرش مسئولیتهای مختلف ازجانب حجه الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه پیشین مکلف به خدمت در سنگر خطیر و ارزشمند نمازجمعه شدم و همچنین این لطف ازجانب حجه الاسلام والمسلمین سیدعلوی شامل حال ماشدکه خدمت دراین سنگر ، قریب به ۴سال طول کشید.

به یقین ادعا می کنم برخلاف تصورها که خطیب جمعه درمقام معلم اخلاق وتبیین سیاست هاست؛درطول این مدت بهره فراوانی ازآموزه های انسانی؛اخلاقی وعلمی شمامردم وزین ومتین نصیب اینجانب شده است

با اذعان به این حقیقت که آنچه درطول این مدت انجام شده ؛ لطف پرودگار وآنچه مانده ؛بضاعت ناچیزاین بنده بوده است؛ازیکایک سروران مکرم ازصمیم قلب بخاطرقصور و تقصیرهای احتمالی و سهوی حلالیت می طلبم و همچنان با افتخار تمام خادم شما مردم عزیز در برنامه های فرهنگی و پیگیری مطالبات اجتماعی خواهم بود.

ومن الله التوفیق لکم-عباس جعفری

مرجع / لالي نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.