• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

روز شلوغ معارفه ها در لالی
معرفی مدیران جدید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور عشایر لالی در یک روز + تصاویر

  • کد خبر : 25089
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانداری لالی امروز میزبان دو مراسم تودیع و معارفه بود که طی آن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و امور عشایر مدیران جدید خود را شناختند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امروز در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان و اهالی فرهنگ در محل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانداری لالی امروز میزبان دو مراسم تودیع و معارفه بود که طی آن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و امور عشایر مدیران جدید خود را شناختند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امروز در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان و اهالی فرهنگ در محل فرمانداری لالی برگزار شده بود مدیر جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان لالی معارفه شد.در این برنامه مهدی خدادادی که از فرهنگیان فعال شهرستان مسجدسلیمان بوده جانشین سید ستار فاطمی نخستین مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در لالی شد.

چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این برنامه با اشاره به این که سید ستار فاطمی در لالی یکی از بهترین مدیران ما در سطح استان بوده ضمن تقدیر از زحمات وی برای مهدی خدادادی آرزوی موفقیت کرد. گفتنی است سید ستار فاطمی از سال 1386 و با راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در لالی به عنوان اولین مسئول این دستگاه فرهنگی تاکنون مشغول به فعالیت بوده که با توجه به اظهارات مدیر کل در اختتامیه هفتمین سوگواره دل نوشته های عاشورایی قرار است پس از این به عنوان رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در یکی ار شهرستان های استان فعالیت خواهد کرد.

همچنین در برنامه ای دیگر که در محل فرمانداری لالی برگزار شده بود اداره امور عشایر شهرستان لالی مدیر جدید خود را شناخت.در این برنامه که جمعی از مسئولان استانی هم حاضر بودند نورالله چراغی معاون جهاد کشاورزی شهرستان لالی به عنوان رئیس جدید امور عشایر در لالی معرفی و از تلاش های یوسف بلدی در این شهرستان تقدیر شد.

این برنامه در حالی برگزار شده بود که گودرز ترکی زاده فرماندار لالی با اشاره به جمعیت بالای مردم عشایری در لالی خواستار توجه و اهتمام بیشتر مسئولان استانی در جهت تجهیز و توزیع اعتبار به این شهرستان بوده تا مسائل و مشکلات جمعیت عشایری منطقه به حداقل برسد.

moarefe-5 moarefe-2 moarefe-3 moarefe-4

مرجع/ لالي نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    .تبریک به مدیران جدید‌ وخسته نباشیدبه مدیران سابق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.