• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
0

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو
سرپرست واحد مسجدسلیمان: دانشجویان همیشه دنبال حفاظت از آرمان‌های انقلاب بودند.

  • کد خبر : 24992
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی گفت: در دوره‌های مختلف سیاسی کشور، دانشجویان همیشه دنبال حفاظت از آرمان‌های انقلاب بودند. به گزارش سايت خبري باشگاهروزنامه نگاران مسجدسليمان، همزمان با 16 آذر روز دانشجو، دکتر علیرضا حیدرئی  سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به اتفاق معاونین خود، با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی گفت: در دوره‌های مختلف سیاسی کشور، دانشجویان همیشه دنبال حفاظت از آرمان‌های انقلاب بودند.

به گزارش سايت خبري باشگاهروزنامه نگاران مسجدسليمان، همزمان با 16 آذر روز دانشجو، دکتر علیرضا حیدرئی  سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به اتفاق معاونین خود، با حضور در چند کلاس درس، این روز را به دانشجویان تبریک عرض کردند. حیدرئی در این دیدار در سخنانی مختصر، با اشاره به ماجرای 16 آذر و شهادت سه دانشجو استکبار ستیز در این روز توسط عمال رژیم پهلوی، گفت: 16 آذر روزی است که فریاد استکبار ستیزی در سال 1332 توسط دانشجویان روشنفکر در دانشگاه تهران طنین اندازشد.

سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، افزود:  دانشجو علاوه بر درس خواندن باید آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را بشناسد و در کنار درس خواندن با آشنایی با حرکات و جریانات سیاسی، بتوانند برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر توطئه دشمنان، جهت گیری نمایند. وی  همچنین گفت:  انتظار از دانشجویان دارم که آزا د اندیش باشند و با تقویت بنیه علمی و اعتقادی خود و با ایمانی راسخ بفکر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن باشد و نگذراند دشمنان به اهداف شوم خودشان برسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.