• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

معارفه مديران مهندسي ساختمان و خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان برگزار شد
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: توجه به اصل اقتصاد مقاومتی ، همسویی و همگرایی پرسنل راه رسیدن به پیشرفت

  • کد خبر : 24684
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر بهره مندی این شرکت از نیروی انسانی توانمند و کارآمد تأکید کرد و آنرا یک ظرفیت پرپتانسیل برای دست یابی به تعالی و اهداف برنامه ریزی شده عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر بهره مندی این شرکت از نیروی انسانی توانمند و کارآمد تأکید کرد و آنرا یک ظرفیت پرپتانسیل برای دست یابی به تعالی و اهداف برنامه ریزی شده عنوان کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت مزبور ، مهندس قباد ناصری وجود این سرمایه گران بها در بخش های مختلف این شرکت را فرصتی مغتنم و کم نظیر دانست و گفت : در هر بخش و مجموعه از این شرکت نیروهای مستعد و کارآمدی وجود دارد که با بهره گیری از آنها می توان در پیشبرد پروژه های حمایت از تولید و عام المنفعه هم به تعالی سیستم کمک کرد و هم به بهره مندی شهروندان از توانمندی در ارایه خدمات پرداخت و رضایت مندی عمومی را بدست آورد.

وی که در جلسه تودیع مدیران و معارفه مدیر خدمات و مدیر مهندسی و ساختمان و در جمع مدیران و روسای این شرکت سخن می گفت افزود: سمت ها و پست ها یک امانت الهی هستند برای خدمت رساندن به مردم، از این روی می بایست از فرصت بدست آمده برای کسب رضایت مردم کمال استفاده را بنماییم و آنچه را که سزاوار تر است اعمال نماییم.

وی جابه جایی های سازمانی را دلیل نفی توانمندی افراد ندانست و ادامه داد : تغییر و تحولات و جابه جایی ها با هدف پویایی و ارتقای سیستم و رسیدن به اهداف سازمان صورت می گیرد و هر دو عزیزی که امروز برای معرفی آن ها جلسه برگزار شده است از جمله افراد توانمند و شناخته شده شرکت هستند و می بایست همه پرسنل پشتیبان مجموعه شرکت باشیم تا رسیدن به اهداف سازمان با سرعت و دقت بیشتری محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: رسیدن به نقطه هدف میسر نمی شود مگر آن که با توجه به اصل اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از توانمندی های ارزشمند منابع انسانی و ماشین آلات همه با هم همسو، همگرا و همراه باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات 10 ساله مهندس سیروس حیدری در تصدی سمت مدیریت خدمات وی را بعنوان مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت معرفی کرد و مهندس شاپور عالی پور را که پیش از این در بخش های مختلف شرکت خدمت کرده را بعنوان مدیر خدمات معرفی نمود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین بر گسترده شدن خدمات تأکید کرد و گفت : کسب رضایت مندی پرسنل از اهمیت بسیاری برای من برخوردار است و انتظارم این است که در بحث خدمت رسانی به پرسنل خصوصاً تعمیرات منازل و واحدهای عملیاتی جدیت بیشتری را مشاهده نماییم.

مدیر مهندسی و ساختمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل به وی گفت : در دورانی که مسئولیت مدیریت خدمات را برعهده داشتم اقدامات بسیار ارزشمندی همچون تعمیرات اساسی و بازسازی استادیوم فوتبال – بهسازی قبور مطهر شهدا – احداث مجتمع آموزشی طالقانی – تعمیرات اساسی بیش از 30 دبستان سطح شهرستان – آب رسانی به روستاهای حاشیه واحدهای عملیاتی– ارایه خدمات مختلف به ادارات ، نهادها ، مدارس و مساجد شهرستانهای حوزه عملیاتی صورت گرفت که کسب این توفیقات با ایثار و از خود گذشتگی پرسنل خدوم مجموعه خدمات حاصل گردید سیروس حیدری ضمن تقدیر از زحمات و از خودگذشتگی های پرسنل مدیریت خدمات گفت : از همه پرسنل این بخش که با همت والا و بدون هرگونه چشمداشت مالی و در سخت ترین شرایط خالصانه و برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و از بابت همه خرده گیری و سخت گیری هایم از آنها طلب حلالیت و بخشایش دارم.

شاپور عالی پور مدیر خدمات نیز طی سخنان کوتاهی گفت: هدف ما در مدیریت خدمات کسب رضایت مندی همکاران و پشتیبانی از تولید و عملیات خصوصاً در شرایطی است که سیاست های وزارت خانه در جهت تولید حداکثری است.

وی افزود: با توجه به اینکه قبلاً در این بخش خدمت کرده و از سوابق و توانمندی پرسنل این مجموعه اطلاع و شناخت کافی دارم مطمئن هستم رسیدن به اهداف و توفیقات کار چندان دشوار و پیچیده ای نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. شاهپور عالیپور!
    اگه ایشون عموزاده ی بیژن عالیپور نبود باز هم ……….. 

  2. آرزوی توفیق و سربلندی داریم برای آقای مهندس عالیپور فرزند خلف شهر محروم مسجدسلیمان

    .
    امیدواریم در ارائه خدمات عمومی و اجتماعی به همشهریان نیز همانند خدمات و پشتیبانی از واحدهای عملیاتی عمل نموده و در این راه سنگ تمام بگذارند.

  3. خواهشن بزاریدکارشون روانجام بدن بعدسالها یه مدیربومی اومده وتمام فکرش کمک به شهرش هست لطفا ازآقای ناصری حمایت کنید

  4. یادسردار8سال دفاع مقدس وخاک ریزهای جنوب ودهلاویه وکردستان بخیر خدمات اررنده ایشان به شهربرکسی پوشیدی نیست (سردار زیارت قبول)موفق باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.