• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
0

درانتخابات رياست جمهوري شرکت نخواهم کرد، اما بي تفاوت هم نخواهم بود

  • کد خبر : 24401
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بنده درانتخابات شرکت نخواهم کرد، اما کنار گود هم نخواهیم نشست و در در خصوص انتخاب رییس جمهور آینده بی تفاوت نخواهیم بود. دکتر محسن رضایی با اعلام این خبر در دیدار با جمعی ازفعالین سیاسی، اجتماعی استان خوزستان تاکیدکرد: تا دو سه ماه آینده به جمع بندی نهایی در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بنده درانتخابات شرکت نخواهم کرد، اما کنار گود هم نخواهیم نشست و در در خصوص انتخاب رییس جمهور آینده بی تفاوت نخواهیم بود. دکتر محسن رضایی با اعلام این خبر در دیدار با جمعی ازفعالین سیاسی، اجتماعی استان خوزستان تاکیدکرد: تا دو سه ماه آینده به جمع بندی نهایی در این خصوص خواهیم رسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد مدیریت جناحی و تاکید بر مدیریت جهادی گفت: در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم به ما نمی دادند اما اقتدار ما علیرغم شدت تحریم ها بیشتر بود چون مدیریت جهادی بود ولی دولت هایی که آمدند مدیریت جناحی داشته اند.

دکتر رضایی در خصوص خط مقاومت گفت : در خط مقاومت حضور مقتدرانه ای داریم و اقتدار ما برای جهان اسلام خوب است چون از حقوق جهان اسلام دفاع می کنیم و قدرت چانه زنی ما در دفاع از جهان اسلام افزایش می یابد ولی در داخل کشور مشکل معیشت و بیکاری داریم۰چرا دولت ها در حل این مشکلات موفق نبودند، چرا خودرو داخلی نداریم، چرا کشاورزی مشکل دارد؟

مشکل کشور پول نیست پس مشکل کجاست ؟ مشکل در مدیریت است ،چون مدیریت جناحی دارند ولی در مدیریت جهادی از همه ظرفیت ها استفاده می شود. دکتر محسن رضایی گفت: نمونه این مدیریت ناقص در بحث توسعه بدون رعایت ارکان مختلف توسعه، مانند منطقه گلگیر است که کارخانه سیمان دارد اما دبیرستان ندارد و بچه های این بخش مجبور به مهاجرت به مسجدسلیمان برای ادامه تحصیل هستند.

دکتر رضایی با تاکید بر نقش داشتن همه سلایق در فرایند قدرت در سطح استان و حضوز فعالانه در عرصه های کارآفرینی تاکیدکرد.: برای حضور فعالانه نخبگان و فعالان در عرصه های اقتصادی و کارآفرینی استان حمایت خواهیم کرد. وی با تاکید بر بحث توانمندسازی اقشار محروم گفت: اکنون دو موسسه خیریه ما در مسجدسلیمان با مدیریت اقای مکوندی و خرمشهر با مدیریت اقای عساکره فعال است که در محرومیت زدایی منشا خدمات ارزشمندی هستند. و در بحث توانمند سازی در همه ارکان فرهنگی،اجتماعی معیشتی اشتغال و…بایدکار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.