• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه پیش بینی تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 23929
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای نیمه دوم سال 1395  برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه صبح امروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای نیمه دوم سال 1395  برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه صبح امروز با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سایر مدیران و کارشناسان دو شرکت ذکر شده برگزار شد .

در این جلسه که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهرک نفت اهواز برگزار شد ، کارشناسان فنی و عملیات مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشریح عملکرد تولید شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در شش ماهه اول سال جاری در خصوص تولید صیانتی از میادین حوزه عملیاتی این شرکت در نیمه ی دوم سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند .

یادآوری می نماید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور است که از سال 1287 که برای نخستین بار در کشور نفت در این منطقه کشف شد به تولید نفت و گاز می پردازد .

این شرکت یکی از 5 شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع از ایذه در شمال استان خوزستان تا استان ایلام و در حوزه جغرافیایی 13 شهرستان فعالیت می نماید .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.