• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

منوچهر باراني عضو شوراي شهر مسجدسليمان: تعهد اخلاقي داديم نتيجه هر چه باشد به آن پايبند باشيم

  • کد خبر : 2372
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

بعضي از دوستان از من خواستند با توجه به تجربه دوره گذشته كانديداي رياست شورا شوم و عليرغم ميل باطني، بنا بر اصرار دوستان پذيرفتم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر باراني عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با حواشي پيش آمده در مراسم تحليف امروز گفت: […]

بعضي از دوستان از من خواستند با توجه به تجربه دوره گذشته كانديداي رياست شورا شوم و عليرغم ميل باطني، بنا بر اصرار دوستان پذيرفتم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- منوچهر باراني عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با حواشي پيش آمده در مراسم تحليف امروز گفت: واقعيت اين است با توجه به تجربياتي كه من در دوره گذشته داشتم پيشنهاد دادم بهتر است قبل از جلسه تحليف اعضاي شورا جلساتي با هم داشته باشند تا روز تحليف با مشكل مواجه نشويم. من معتقد بودم بهتر است رييس قدرتمندانه با 11 رأي و با اكثريت قاطع آراء به رياست شورا برسد كه اين نزد مردم و مسئولين بهتر خواهد بود.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: بعضي از دوستان از من خواستند با توجه به تجربه دوره گذشته كانديداي رياست شورا شوم و عليرغم ميل باطني، بنا بر اصرار دوستان پذيرفتم. طي دو جلسه اي كه داشتيم در نهايت من و آقاي حسن كاظمي كانديداي رياست شورا شديم. در همان جلسه كه با آياتي از كلام الله مجيد آغاز شد همگي تعهد اخلاقي داديم نتيجه هر چه باشد به آن پايبند باشيم و نتيجه آن شد كه بنده با 6 رأي به عنوان رييس شورا انتخاب شدم و همه دوستان نيز به من تبريك گفتند. همان شب صورت جلسه اي تنظيم شد كه اگر لازم باشد آن را در اختيار خبرنگاران قرار خواهم داد.

باراني گفت:ما بحثي روي هيئت رييسه نداريم اما شايد اتفاق امروز باعث شود كمي به آينده بدبين شويم. وقتي با بيعت شكني كار آغاز شود مطمئناً بر تمام مسائل و تصميم گيري ها تأثير گذار خواهد بود. عضو شوراي شهر مسجدسليمان گفت: به هر حال من به آقاي كاظمي تبريك عرض مي كنم و براي ايشان آرزوي موفقيت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سال سال اين چند سال
    امسال پارسال پيارسال
    هر سال ميگيم دريغ از پارسال

  2. جناب بارانی عزیز ، مطمئن باشید اگر اتفاقی غیر اخلاقی هم افتاده باشد (که علی الظاهر افتاده) اگر نیت شما خیر بوده باشد ، این اتفاق که از وقوعش خرسند نشدی قطعا برایت خیر خواهد شد ، همینقدر که بخشی از شهروندان باز هم به شما اعتماد کردند و رای دادند امتیاز بزرگی برای شماست !

  3. آری برادر این چنین است … حرفهایی هست برای نگفتن که ارزش هر کس به اندازه حرفهاییست که برای نگفتن دارد … برایتان صمیمانه از خداوند متعال صبر جمیل خواستارم . ارادتمند .

  4. سلام بر استاد اخلاق شورای شهر جناب اقای مدیر زباندان استاد دانشگاه.ببخشید میشه بفرمایید اون دوستانی که به شما اصرار کردن که علی رغم میل باطنی و کراهت شدید این همه مسئولیت رو به دوش بکشید چه کسایی هستن؟ دوست عزیز کسی که تشنه خدمته نباید جار بزنه که علی رغم میل باطنی کاندید شدم ، خادم باید با تمام وجود و با میل باطنی شدید پا پیش گذارد
    والسلام مشفق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.