• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
4

فرماندار اندیکا:
590روستای اندیکا از اینترنت بی بهره اند / روستاهای سه هزار نفری از داشتن اینترنت بی بهره اند

  • کد خبر : 23707
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا در واکنش به اظهارات مدیر دیتای مخابرات خوزستان مبنی بر اختصاص اینترنت به 90 درصد روستاهای استان، از وجود 590 روستای فاقد اینترنت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا  نيوز در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد روستاهای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار اندیکا در واکنش به اظهارات مدیر دیتای مخابرات خوزستان مبنی بر اختصاص اینترنت به 90 درصد روستاهای استان، از وجود 590 روستای فاقد اینترنت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا  نيوز در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان تحت پوشش شبکه مخابرات استان هستند و اینترنت بقیه روستاهای با جمعیت کم بر عهده دولت است،بخشی از مصاحبه مدیر دیتای مخابرات خوزستان با شبکه اطلاع رسانی رهیاب نیوز است که باعث واکنش فرماندار شهرستان اندیکا به این آمار ارائه شده از سوی این مقام مسئول شد.

منوچهر ورناصری در این زمینه اظهار داشت:از قریب به ۶۰۰ روستای شهرستان اندیکا تنها هشت روستای شهرستان از داشتن خدمات اینترنتی بهره مندند و قریب به ۵۹۰ روستای شهرستان از داشتن این خدمات بی بهره اند و اظهارات مدیر دیتای مخابرات استان مبنی بر اختصاص اینترنت به ۹۰ درصد روستاهای استان جای تعجب دارد.

فرماندار اندیکا افزود: آقای برکتی اظهار داشتند که اینترنت روستاهای کم جمعیت دو سه خانواری بر عهده دولت می باشد و این در حالی است که روستاهای سه هزار نفری این شهرستان از خدمات اینترنتی بی بهره اند و تلاش های مسئولین شهرستان تا این لحظه برای رفع مشکلات بی نتیجه بوده است.

ورناصری اظهار داشت: جالب است بدانید در محدوده روستاهای شهرستان که خدمات اینترنتی ارائه میشود،بعلت نبود پورت خالی مدت هاست که خانواده ها برای داشتن اینترنت ثبت نام کرده اند اما هنوز به آن ها خدمات داده نشده است. فرماندار اندیکا در ادامه تصریح کرد: مدت هاست مردم در مرکز شهرستان اندیکا یعنی شهر قلعه خواجه درخواست خدمات اینترنتی دادند اما مخابرات در ارایه خدمات به مرکز شهرستان هم عاجز است.

ورناصری در پایان افزود:از مدیر دیتای مخابرات استان برای حضور در شهرستان اندیکا دعوت می کنم تا از نزدیک در جریان مشکلات مخابراتی و اینترنتی شهرستان اندیکا قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.