• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

رييس جديد كميته امداد مسجدسليمان معرفي شد

  • کد خبر : 23566
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حكمي از سوي مديركل كميته حضرت امام(ره) پژمان منصورنيا به عنوان رييس جديد اين كميته  در مسجدسليمان منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور مهندس شيبه، قائم مقام مديركل كميته امام خوزستان و مهندس وطن پرست معاونت مالي اداري اداره كل پژمان منصورنيا به عنوان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حكمي از سوي مديركل كميته حضرت امام(ره) پژمان منصورنيا به عنوان رييس جديد اين كميته  در مسجدسليمان منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور مهندس شيبه، قائم مقام مديركل كميته امام خوزستان و مهندس وطن پرست معاونت مالي اداري اداره كل پژمان منصورنيا به عنوان رييس جديد كميته امداد حضرت امام (ره) شهرستان مسجدسليمان منصوب شد.

منصورنيا در گفتگويي كوتاه با خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اعتقادی فعالیت هايي را با کمک خیرین و نیک اندیشان و برای حمایت از مستضعفان انجام بدهيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پيش از اين شيروان سلطاني اين مسئوليت را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام
    .تبریک ????

  2. امیدواریم جناب منصورنیا که از افراد با سابقه ی کمیته امداد امام(ره) هستند در مسئولیت پیش رو موفق باشند . مسئولیت بزرگی هست اداره کردن کمیته امداد شهری که بیشترین افراد تحت پوشش را دارد. امیدواریم روزی برسه که همه این افراد نیازمند شهرمون سروسامان بگیرند و در این را همه ادارات و ارگانهای شهر و همچنین خیرین می بایست یاری رسان باشند .

  3. ارزوی توفیق برای برادر منصورنیا مرد خوش اخلاق ، پرکار و زحمت کش این انتخاب بحق بوده و از این بابت خوشحالم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.