• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

يادداشت وارده:
نام امير قاسمي منجزي از مسافران ريو خط خورد/ پسر خوزستان پیروز واقعی تو هستی

  • کد خبر : 22823
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازهم حق خوری، البته که ما مردم خوزستان عادت کرده ایم به این نوع رفتارها و ناعدالتی ها…. از نفتی که زیر پای مان جریان دارد و دودش به چشم مان می رود و اما دلارهایش می شود فیش های حقوقی آنچنانی و اختلاس های… از کارونی که فقط بوی فاضلاب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازهم حق خوری، البته که ما مردم خوزستان عادت کرده ایم به این نوع رفتارها و ناعدالتی ها…. از نفتی که زیر پای مان جریان دارد و دودش به چشم مان می رود و اما دلارهایش می شود فیش های حقوقی آنچنانی و اختلاس های… از کارونی که فقط بوی فاضلاب ش برای ما مانده، از خاکی که چندین سال است ریه های مان را نابود کرده، از مدیران غیر بومی که دل شان به حال هیچ یک از جوانان ما نمی سوزد، از جوانان بیکارمان که هر روز دل مرده تر از روز قبل می شوند ،از…. ما عادت کرده ایم به این که وسیله ای باشیم برای ترقی دیگران. در روزهای سختی به سراغ ما بیایند و به محض این که کارشان تمام شد ،ما را رها کنند به امان خدا…

آن روزها به هر دری زدند تا سهمیه وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی را بگیرند و نتوانستند و به قول خودشان به دلیل بی انضباطی کشتی گیری که در چند مرحله نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند کنار گذاشتند و در دقیقه های آخر دست به دامان پسر محجوب مسجدسلیمان، امیر قاسمی منجزی شدند و او توانست در تنها مسابقه ای که به او میدان دادند سهمیه المپیک برزیل را کسب کند و امید را به اردوی ناامید تیم ملی برگرداند.

اما ته دل ما تاریک تاریک بود چرا که می دانستیم در ورزش پهلوانی کشتی که همه از روح پاک این رشته صحبت می کنند و همیشه نامش را با پوریای ولی و آقا تختی بر زبان می آورند،این روز ها ملاک انتخاب کشتی گیران ،اخلاق مداری، تمرین مداوم و گرفتن سهمیه نیست. این ناامیدی ها زمانی بیشتر می شد که سرمربی تیم ملی در تمام پست های صفحه مجازیش هیچ گاه از عکس تو استفاده نکرد.

پسر خوزستان پیروز واقعی تو هستی که کاری کردی فشار در روزهای سخت و پر استرس از اردوی تیم ملی برداشته شود و کادر فنی به آرامش برسد،پیروز واقعی تو هستی که کار نشد را انجام دادی و باعث شدی تیم ملی ایران با سهمیه کامل پا به میدان بزرگ المپیک بگذارد.

امیر جان همه ما می دانیم که تو چه پیشنهادهایی داشتی و چه نا عدالتی ها دیدی ولی هیچ گاه به مردمت، کشورت و پرچمت پشت نکردی،ولی چه می توان گفت، شاید باید به تنها جمله خودت پس از این اتفاق بسنده کرد که، آخرین سنگر سکوته، و سکوت می کنیم در مقابل تمام این بی مهری ها ولی خوب می دانیم که تو دستی بودی که می توانستی گره را باز کنی نه دندان. باشد که همه ما رستگار شویم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت هاي المپيك که روزهای 24 تا 26 مرداماه برگزار می شود، به شرح زیر اعلام شد:

59 کیلوگرم: حمید سوریان

66 کیلوگرم: امید نوروزی

75 کیلوگرم: سعید عبدولی

85 کیلوگرم: حبیب اله اخلاقی یا رامین طاهری

98 کیلوگرم: قاسم رضایی

130 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اون از کشتی آزاد اینم از فرنگی متاسفم برای روح پهلوانی …….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.