• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 11793اخبار امروز : 1
1

برگزاري جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 22284
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان، جمعي از مسئولين ادارات و ارگان هاي دولتي و تعدادي از خيرين شهرستان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سالن اجتماعات فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسلیمان، جمعي از مسئولين ادارات و ارگان هاي دولتي و تعدادي از خيرين شهرستان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سالن اجتماعات فرمانداري مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه‌ای که در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد، برگزاری جشن گلریزان است. وی ادامه داد: اميدواريم خیرين نوعدوست این شهرستان با حضور در این مراسم گامی مهم جهت آزادی زندانیان غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده بردارند. وي ادامه داد: اين احتمال وجود دارددر خانواده هايي كه سرپرست آن در زندان باشد فرزندان خانواده نيز بزهكار شوند. مهندس گوروئي ‌افزود: ترویج این فرهنگ و گام برداشتن برای آزادی زندانیان غیر عمد از مهم ترین اقداماتی است که باید به آن اهتمام ورزید.

حجت الاسلام مرعشي نيز در سخناني ضمن تبريك ماه مبارك رمضان گفت: اين جشن يك جشن الهي ست كه متاسفانه در مسجدسليمان بخوبي جا نيفتاده است. وي ادامه داد: خيلي ها اسم زنداني كه مي آيد فكر مي كنند همه جنايتكارا هستند. وي ادامه داد: مهم فرهنگ سازي ست كه بايد در مسجدسليمان ايجاد شود. حجت الاسلام مرعشي ادامه داد: خيلي از افرادي كه در زندان هستند با يكي دو ميليون مشكل شان برطرف مي شود و از زندان آزاد مي شوند.

در پايان ايمن مراسم ستار زارعی رئیس اداره زندان مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: پیش بینی می شود مبلغی حدود 150 میلیون تومان از این جشن گلریزان جمع آوری شود که با این مبلغ می توان حدود 10 زندانی که به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد به زندان رفته اند را آزاد کنیم.

زارعی اظهار داشت: سال گذشته حدود 50 ميليون تومان جمع آوري شد كه مبلغ 200 میلیون تومان نيز کمک بلاعوض از ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تخصیص داده شد و با مبالغی که از برگزاری جشن گلریزان در شهرستان جمع آوری شد توانستیم 15 زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنیم.

0 copy5 copy2 copy 3 copy 4 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.