• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
1

توافق جهاد دانشگاهی خوزستان و نیروگاه مسجدسلیمان برای همکاری‌های علمی

  • کد خبر : 22112
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان و متخصصان سد و نیروگاه مسجدسلیمان در زمینه‌ی همکاری‌های علمی و تخصصی توافق کردند. جمعی از اعضای هیأت‌علمی گروه‌های پژوهشی برق، شیمی و مکانیک پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور در مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان، ضمن بازدید از این نیروگاه با مدیران فنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان و متخصصان سد و نیروگاه مسجدسلیمان در زمینه‌ی همکاری‌های علمی و تخصصی توافق کردند.

جمعی از اعضای هیأت‌علمی گروه‌های پژوهشی برق، شیمی و مکانیک پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور در مجموعه سد و نیروگاه مسجدسلیمان، ضمن بازدید از این نیروگاه با مدیران فنی این مجموعه گفت‌وگو کردند.

در این نشست راه‌های همکاری در زمینه‌ی ساخت کنترولر دما، ساخت قطعات و تجهیزات فرسوده سیستم شفت سیل توربین، طراحی و ساخت سنسورهای اختلاط آب و روغن، طراحی و ساخت سیستم سنکرون سیستم حفاظت و کنترل DCS، رفع مشکل خوردگی تأسیسات نیروگاه و سفارش مواد شیمیایی پاک‌کننده مخصوص و رنگ‌های خودتمیزشونده مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار در زمینه‌ی همکاری‌های علمی و تخصصی پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان با متخصصان سد و نیروگاه مسجدسلیمان توافق شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.