• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

گفتگوي اختصاصي سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با فرماندار مسجدسليمان
در دور اول لالي بيشترين ميزان مشاركت و انديكا كمترين ميزان مشاركت را داشت/ 217 شعبه آماده اخذ رأي در حوزه هاي 4 گانه هستند/ استفاده از دستگاه احراز هويت در تمامي شعب اخذ رأي/ از اصحاب رسانه كه در ايجاد فضاي شور و نشاط به خوبي تلاش كرده اند تشكر مي كنم

  • کد خبر : 21271
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي در گفتگوي اختصاصي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از آمادگي كامل براي برگزاري دور دوم انتخابات در حوزه مسجدسليمان خبر داد. گورئي اظهار داشت: در اين دوره واجدين شرايط در كل حوزه انتخابيه 168309 نفر است اما در دوره قبل167933 بوده است. وي تعداد رأي اولي ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عليرضا گوروئي در گفتگوي اختصاصي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از آمادگي كامل براي برگزاري دور دوم انتخابات در حوزه مسجدسليمان خبر داد. گورئي اظهار داشت: در اين دوره واجدين شرايط در كل حوزه انتخابيه 168309 نفر است اما در دوره قبل167933 بوده است. وي تعداد رأي اولي ها را 8846 نفر اعلام كرد و گفت: در دور قبل اين تعداد 8470 نفر بود. فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود ميزان مشاركت در شهرستان لالي را بيش از حوزه هاي ديگر دانست و گفت: در دور اول لالي با 80/35 صدم درصد بيشترين مشاركت را در حوزه هاي چهار گانه داشته و انديكا با 58/41 درصد كم ترين ميزان مشاركت را داشته است. وي ميزان مشاركت در مسجدسليمان را 60/1 درصد و در هفتكل 64/25 صدم درصد عنوان كرد كه به اين ترتيب در انتخابات دور اول در كل حوزه انتخابيه شهرستان ميزان مشاركت 63/33 صدم درصد بوده است. وي گفت: كل شعب 217 شعبه كه 116 شعبه ثابت و101 شعبه سيار وجود دارد.

فرماندار مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: برنامه ريزي و مقدمات انتخابات از جهت آماده كردن شعب اخذ رأي، آموزش دست اندركاران برگزاري انتخابات، پشتيباني، نظم و امنيت انتخابات انجام شده است. رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: همه دست اندكاران برگزاري انتخابات ائم از هيئت هاي اجرايي و نظارت، نيروهاي نظامي و انتظامي، قوه قضاييه و همكاران خوب مان در فرمانداري آمادگي كامل براي هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات را دارند و تمهيدات لازم در شعب اخذ رأي انديشيده شده است.

srhsrthh

وي گفت: تفاوت هايي در اين دور وجود دارد از جمله افرادي كه در ساير حوزه ها در دور گذشته راي داده باشند تنها مي توانند در همان حوزه راي بدهند اما افرادي كه اصلاً راي نداده باشند در هر حوزه اي كه بخواهند مي توانند راي بدهند. همچنين در اين دور از دستگاه احراز هويت در تمامي شعب استفاده خواهد شد. اين دستگاهها هويت فرد را تأييد مي كند و هر فردي در هر نقطه اي از كشور كه رأي داده باشد توسط اين دستگاه مشخص خواهد شد. وي ملاك انتخاب در دور دوم را اكثريت نسبي اعلام كرد و گفت: هر كانديدايي كه بتواند اكثريت نسبي را به دست بياورد راهي مجلس خواهد شد.

عليرضا گوروئي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: همه دست اندركاران انتخابات كاملاً توجيه شده اند كه بي طرفي اشان را رعايت كنند تا همانند دور اول شاهد انتخاباتي پرشور در شهرستان باشيم. فرماندار مسجدسليمان گفت: به هر دو كانديداي محترم توصيه مي كنم مثل هميشه به قانون و اخلاق پايبند باشند و با مجريان انتخابات نهايت همكاري را داشته باشند و اميدوارم هر كدام از اين دو عزيز كه پيروز انتخابات شد از ظرفيت كانديداي ديگر نهايت استفاده را ببرد و به دور از حواشي به توسعه شهرستان كه طي چند سال گذشته سرعت بيشتري گرفته است كمك كند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گوروئي در بخش پاياني سخنان خود با تشكر از همه دست اندكاران برگزاري انتخابات گفت: از اصحاب رسانه كه در ايجاد فضاي شور و نشاط در شهرستان به خوبي تلاش كرده اند كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم اميدواري هر كسي كه راهي بهارستان مي شود از تمام ظرفيت ها براي رشد و تعالي شهرستان استفاده نمايد.

۲۰۱۶۰۴۲۸_۱۴۳۹۵۰ copyدستگاه احراز هويت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.